jahrodi

جهرودی به حاشیه ها پایان داد

تصویر روز: مدیر عامل سایپا از خودکفایی قطعه ecu یکی از پیشرفته ترین و تکنولوژی ترین قطعات خودرو در شرکت سها و رونمایی از آن در چندماه آینده خبر داد.

به گزارش صداوسیما؛­ محسن قاسم جهرودی در حاشیه افتتاح نمایشگاه صنعت با اشاره به اینکه در این مقطع خاص،­ ما همه ­تمرکز خود را بر روی نخبگان کشور قرار داده ایم افزود: این قطعه در مدت ۴ ماه ساخته شده است و به زودی بر روی خودرو نصب و از آن بصورت عملیاتی استفاده خواهد شد.
وی با اشاره به تحریم های ظالمانه ­آمریکا ضد­ ایران گفت: این تحریم ها هرگز نمی توانند سبب متوقف شدن کشور شوند.

مدیر عامل سایپا با بیان اینکه در بخش افزایش کیفیت به شدت در حال فعالیت هستیم ادامه داد: در خصوص افزایش قیمت تاکنون اتفاقی از سوی شرکتهای خودرو ساز نیفتاده ­است و این تصمیم را سازمان حمایت از مصرف کننده و تولید کننده خواهد گرفت.
جهرودی با تاکید بر پیگیری های انجام شده برای نوسازی ناوگان افزود: برای ورود ۸ هزار دستگاه به کشور کارهایی انجام شده است و هم اکنون در مرحله نهایی یعنی بانک هستیم.
وی با اشاره به تصمیم­ شرکت خودرو سازی ولوو برای نداشتن فعالیت در ایران گفت: هم اکنون قطبهای جدید خودرو سازی در دنیا شکل گرفته است که با هزینه کم و کیفیت بالا در حال فعالیت هستند­ که ما این قطبها را شناسایی کرده ایم.

شایان ذکر است مهندس جهرودی امروز با حضور در افتتاح نمایشگاه صنعت به اخبار حاشیه ای این روزهای فضای مجازی در خصوص برکناری خود پایان داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *