هشدار هوآوی به مشتریان: استیکر روی جعبه کارت گارانتی نیست

تصویر روز: بزرگترین و مجهزترین مرکز خدمات پس از فروش شرکت هو آوی برای محصولات گوشی هوشمند و تبلت روز گذشته بطور رسمی در تهران افتتاح شد.

در نشست خبری پیش از افتتاح این مرکزی تانگ مدیر سرویس شرکت هو آوی در پاسخ به سوال خبرنگار تصویر روز اعلام کرد: این شرکت با هدف اصلی کسب رضایت مشتری وارد بازار بزرگ ایران شده و برای اجرای این هدف هز هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

وی افزود: سیاست هوآوی تا کنون حضور در بازار گوشی های رده متوسط بود اما با برنامه ریزی های صورت گرفته تصمیم داریم بزودی ضمن حفظ روند قبلی، وارد بازار گوشی های رده بالا شویم.

وی به خبرنگار تصویر روز گفت: برای کسب سهم بیشتری از بازار ایران تمرکز اصلی ما بر ارایه بهترین و با کیفیت ترین نوع خدمات پس از فروش است که امیدواریم بتوانیم با اجرای این سیاست رضایت مشتریان را جلب نماییم.

در ادامه حمید رضا شاهرخ نیا مدیر سرویس ایران شرکت هو آوی نیز اعلام کرد: با بررسی های صورت گرفته شرکت حامی به عنوان تنها مرکز خدمات پس از فروش ایران انتخاب و معرفی شد.

به گفته وی البته برای این انتخاب، فاکتورهای متنوع و سختگیرانه ای در نظر گرفته شده بود که خوشبختانه شرکت حامی با توجه به سوابق درخشان خود در این بخش موفق به کسب تمام موارد مورد نظر شرکت هوآوی شد.

وی تاکید کرد: از این پس شرکت حامی تنها نماینده خدمات پس از فروش شرکت هو آوی در ایران خواهد بود.

شاهرخ نیا در ادامه از نصب استیکر های اطلاع رسانی بر روی محصولات هوآوی اشاره کرد و گفت: این استیکر ها صرفا به منظور معرفی شرایط گارانتی محصول است و به هیچ عنوان ” برگ گارانتی ” محصول محسوب نمی شود. وی از مشتریان خواست تا به این موضوع مهم توجه داشته باشند که این استیکر ها کارت گارنتی نیست.

وی افزود: علاوه بر افتتاح این شعبه مشتریان محصولات هواوی از این پس از شیوه نوین ارایه خدمات از درب منزل یا محل کار خود نیز بهرمند خواهند شد.

به گفته وی این نوع خدمات در حال حاضر تنها در تهران و برای مدل های P9 و Mate 8 قابل ارایه است و در آینده نزدیک برای سایر مدل ها و سایر مناطق کشور نیز در دسترس خواهد بود.

وی تاکید کرد: کالاهای هواوی با ۱۸ ماه خدمات پس از فروش و دو هفته گارانتی تعویض به بازار عرضه می شوند. از سوی دیگر آن دسته از گوشی های هواوی که دارای باتری های جداشونده هستند دارای ۶ ماه گارانتی تعویض باتری هستند.

شاهرخ نیا تصریح کرد: حداکثر زمان برگشت کالا به مشتری در مراکز “هواوی سرویس” در ایران فقط ۳ روز تعیین شده است. همچنین در صورتی که کالای کاربر با شرایط تعویض مواجه شود، بعد از تایید گزارش فنی مربوط به کالای معیوب، تا ۴۸ ساعت دستگاه جدید جایگزین به درب منزل یا محل کار مشتری ارسال خواهد شد . گفتنی است هواوی سرویس قصد دارد تا پایان سال جاری میلادی اقدام به افتتاح حداقل ۱۶ مرکز خدمات دیگر نماید.

در ادامه سلطانی مدیر عامل شرکت حامی از برنلمه این شرکت بای ارایه خدمات گسترده به مشتریان خبر داد. وی در گفت و گو با تصویر روز افزود: در حال حاضر علاوه بر تهران این شرکت در ۴ استان کشور به مشتریان خدمات ارایه می دهد.

به گفته وی برای ارایه خدمات بهتر به مشتریان و کوتاه شدن زمان ارایه خدمات در نظر داریم تا تعداد مراکز خدمات پس از فروش خود در کشور را افزایش دهیم.

وی تاکید کرد: به محض راه اندازی این مراکز ، از طریق رسانه ها این دفاتر به مردم معرفی خواهند شد. سلطانی در پایان اظهارداشت: مرکز تماس اختصاصی مشتریان هواوی به شماره ۰۲۱۴۲۰۰۰ به صورت شبانه روزی و حتی در ایام تعطیل آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان در خصوص تنوع خدمات ، جشنواره های فروش ، اصالت گارانتی،آدرس مراکز خدمات ، سوالات فنی و یا دریافت هرگونه انتقادت و پیشنهادی می باشد.

حمید طلیمی

1 thoughts on “هشدار هوآوی به مشتریان: استیکر روی جعبه کارت گارانتی نیست

  1. رسام پاسخ

    اولش که اصن زیربار نمیرفتن … بعدشم دو هفته گوشیم برای تعمیر موند بعد گفتن نمیتونیم تعمیر کنیم که قرار شد تعویض بشه و الانم یه هفتست که رفته برای تعویض و تماس میگیرم میگن حالا ۳-۴ روز دیگه زنگ بزن ببینیم چی میشه !
    در طول این سه هفته هم هر روز زنگ زدم و فقط دو جواب میشنیدم “نمیدونیم” و “معلوم نیست” …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *