hasanpor.3

انقلاب اسلامی در آستانه چهل‌سالگی با اقتدار پیش می‌رود

تصویر روز: رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور اعلام کرد: گفت: بسیج با تمام معنا برای حل مشکل اقتصادی به حمایت دولت می‌آید تا دشمن نظام و انقلاب را ناامید کند.

 غلامرضا حسن‌پور در همایش بسیج اصناف قرچک اظهار داشت: تمام انقلاب‌ها در ابتدای راه یا از بین رفتند یا منحرف شدند اما تنها انقلابی که در قرن‌های اخیر توانست به چهل‌سالگی برسد، انقلاب اسلامی ایران است. وی گفت: این انقلاب دچار چه فتنه‌هایی شد سرنگونی رژیم پهلوی یک رؤیا بود اما اتفاق افتاد و این سرنگونی یک معجزه بود.

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب بلافاصله درگیری‌های قومی ترکمن‌ها، عرب‌ها و کردها بود که همه‌ی کشور درگیر مسائل قومی شد اما خود قومیت‌ها مدیریت کردند و انقلاب را از این فتنه خارج کردند.

غلامرضا حسن‌ پور در ادامه افزود: بعد از پیروزی انقلاب تاکنون هفده هزار نفر را ترور کردند که ۵۰۰ نفر از شهدا، بازاری‌های عامه و عادی بودند.

وی تصریح کرد: تا انقلاب زنده است دشمن زیاد است؛ دشمن از سه جبهه با ما می‌جنگد می‌خواهد ما را نابود کند و مردم ایران را از مسیر اصلی منحرف کند و از همه مهم‌تر ما را کنترل کند.

وی اظهارداشت: دشمن این سه نقشه را باهم انجام می‌دهد و در این مسیر یک جبهه درست کرده است و بسیار بزرگ است. وی افزود: هدف اصلی آن تعامل و نفوذ فکری و جریانی برای از بین بردن انقلاب اسلامی است که دشمن به کار می‌برد.

وی در خصوص چهار اصل اساسی که انقلاب اسلامی به مسیر خود هدایت شود گفت: انقلاب اسلامی ما ماهیت دینی دارد مثل یک موتور حرکت دهنده است و ولایت دومین اصل است؛ سکان‌دار انقلاب اسلامی رکن بقای انقلاب است که باید به انقلاب جهت اصلی را بدهد.

وی تصریح کرد: اصل سوم بقای جمهوری اسلامی ایران مردم هستند که حکم سوخت‌رسان را به انقلاب اسلامی دارند با اتحاد و یکپارچگی خود انقلاب را حمایت کنند.

وی تأکید کرد: بزرگ‌ترین دستاوردهای انقلاب همین مردم هستند مبارزه با موانع که در مسیر و دشمن‌شناسی چهارمین اصل می‌باشند. وی گفت: این انقلاب اسلامی با همین چهارستون در آستانه چهل‌سالگی با اقتدار پیش می‌رود.

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور گفت: این چهارستون را دو نهاد نقش تقویت‌کننده دارند که اولین آن نهاد رهبری به‌عنوان جهت دهنده عمل می‌کند و دومین نهاد هم نهادی با نام بسیج است.

حسن‌پور در ادامه گفت: در زمانی که آمریکا از برجام خارج شد مدیریت بحران نداشتیم اصلاً برجام نبود که مدیریت بحران داشته باشیم. وی در پایان گفت: بسیج بلند گوی رهبری است، بسیج با تمام معنا برای حل مشکل اقتصادی به حمایت دولت می‌آید تا دشمن نظام و انقلاب را ناامید کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *