رتبه برتر روابط‌عمومی سازمان راهداری

151097


تصویر روز: براساس ارزیابی‌های هیأت داوران چهارمین جشنواره تبلیغات ایران، روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای موفق به دریافت نشان شاهین طلایی و لوح سپاس شد.
به گزارش تصویر روز چهارمین جشنواره تبلیغات ایران دوازدهم دی ماه جاری با شعار «خلاقیت، اثربخشی و حق انتخاب مشتری» در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد.
در این جشنواره، برترین‌ آثار تبلیغاتی کشور در حوزه‌هایی مانند برنامه‌های یکپارچه و جامع تبلیغاتی، بخش ویژه، تبلیغات چاپی و معماری تبلیغاتی، مطالعات و تحقیقات مرتبط با تبلیغات، طراحی برندینگ، تبلیغات دیجیتال، فعالیت‌های ترویجی روابط‌عمومی، تبلیغات دیداری و شنیداری، تبلیغات محیطی، تبلیغات مستقیم و حمایتی و ترویج فروش، مسئولیت اجتماعی و شبکه‌های اجتماعی بررسی و بخش‌های برگزیده هر حوزه انتخاب و معرفی شدند.
براساس این گزارش، در این جشنواره دکتر سلطانی‌فر معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، اساتید، صاحبنظران و فعالان حوزه تبلیغات و روابط‌عمومی، بازاریابی و فروش برندها حضور داشتند.
در این جشنواره از میان ۳۵۰ اثر و فعالیت‌های تبلیغاتی، ۴۵ اثر برگزیده شدند که براین اساس، روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در بخش «فعالیت‌های روابط‌عمومی» شاخه «فعالیت‌های متعارف روابط‌عمومی» رتبه نخست را کسب کرد و اینفوگرافیک طراحی شده درخصوص روش‌های دریافت شکایات و کشف تخلف در بخش حمل و نقل جاده‌ای به عنوان اثر برگزیده سازمان مورد تقدیر قرار گرفت.
لازم به ذکر است، همچنین روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان موفق به دریافت جایزه کریستال و دیپلم افتخار در بخش «فعالیت‌های متعارف روابط‌عمومی» و روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان موفق به دریافت جایزه کریستال و دیپلم افتخار در بخش «تبلیغات فرهنگی» شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *