47152644 348376712562162 3915168830840077179 n

برنامه شرکت نمایشگاهها برای معرفی مجموعه های دانش بنیان

تصویر روز: سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در مراسم امضای تفاهم نامه با شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی ج.ا.ایران با اشاره به ظرفیت شرکت های دانش بنیان و استارتاپی در عرضه محصولات و خدمات گفت: باید برای عرضه محصولات و خدمات این شرکت ها به سمتی حرکت کنیم که نمایشگاه هایی تقاضا محور برپا شود.‌‌‌‌ معاونت علمی در این زمینه از عرضه محصولات و خدمات شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه های تقاضا محور حمایت می کند.

‌معاون علمی و فناوری رییس جمهوری خاطرنشان کرد: در حوزه های تخصصی مانند فولاد، نفت، گاز و غیره تقاضاهای بسیاری برای نمایش خدمات و محصولات به صورت بالقوه وجود دارد که با ایجاد یک بستر مناسب تقاضا محور در بخش دانش بنیانی، می توانیم به این تقاضاها پاسخ دهیم.

‌‌بهمن حسین زاده سرپرست شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران نیز در این مراسم، گفت: قصد داریم در حوزه استارتاپی و دانش بنیان از ظرفیت های موجود استفاده بهینه کنیم. عرضه این محصولات راهی است که مردم با این خدمات آشنا می شوند.

حسین زاده در ادامه بیان کرد: باید از ظرفیت بالای شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی به خوبی برای نمایش توانمندی این نوع شرکت های نوپا و قوی استفاده کنیم.

برگزاری نمایشگاه اینوتکس در نمایشگاه بین المللی ج.ا.ا و حضور شرکت های دانش بنیان در متن و محتوای نمایشگاه اکسپوی ۲۰۲۰ در کنار شرکت سهامی نمایشگاه ها به عنوان متولی این بخش از دیگر مواردی بود که در جلسه امضای تفاهمنامه بین طرفین در مورد آن بحث و تبادل نظر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *