kl

هزینه حضور شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه ها نصف شد

تصویر روز: سرپرست شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران گفت: به دنبال تفاهم انجام شده با معاونت علمی ریاست جمهوری، شرکت های دانش بنیان برای شرکت در نمایشگاه ها از تخفیف ۵۰ درصدی برخوردار می شوند .

به گزارش تصویرروز «بهمن حسین زاده»  در همایش پویش ملی صادرات، افزود: همه شرکت های دانش بنیان که مورد تائید معاونت علمی ریاست جمهوری هستند، از این تخفیف ها برخوردار می شوند .

وی ادامه داد: علاوه بر نمایشگاه های داخلی، شرکت های دانش بنیان برای شرکت در نمایشگاه های خارجی نیز از تخفیف هایی برخوردار می شوند.

‌یکشنبه هفته جاری تفاهمنامه ای میان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی به منظور همکاری های مشترک در زمینه فعالیت های نمایشگاهی داخل و خارج از کشور در راستای توسعه صادرات محصولات دانش بنیان و معرفی دستاوردهای فناوری کشور در سطح ملی و بین المللی به امضا رسید .

هدف از امضای این تفاهمنامه، معرفی توانمندی های فناورانه داخل کشور به بازارهای خارجی به ویژه بازارهای هدف و کمک به کاهش هزینه حضور شرکت های فناوری دانش بنیان در نمایشگاه های داخلی و خارجی و تنظیم تقویم نمایشگاه های حوزه فناورانه از جمله مفاد این تفاهمنامه است .

حسین زاده با تاکید بر اینکه حضور شرکت ها در نمایشگاه های داخلی و بین المللی باید هدفمند شود، گفت: شرکت نمایشگاه ها از ابتکار و خلاقیت های مرتبط با صنعت نمایشگاهی استقبال می کند .

سرپرست شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی از برگزاری همایش ملی صنعت نمایشگاهی در دوم تا پنجم اسفندماه خبر داد و گفت: شرکت های فعال در حوزه برگزاری نمایشگاه ها اشتغال قابل توجهی ایجاد می کنند، به نوعی که فقط در ایجاد غرفه هم اکنون ۳۵۰ شرکت در کشور فعال هستند .

‌هفتمین گام از پویش ملی صادرات با موضوع استراتژی های تامین و تحویل در شرایط تحریم و با هدف ایجاد انگیزه های صادراتی و آموزشی فرآیند صادرات برای فعالان تجاری، امروز (سه شنبه) در سالن خلیج فارس محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *