bank tosetavon

افتتاح یازدهمین صندوق امانات بانک توسعه تعاون در بندرعباس

تصویر روز: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و چهارمین روز از دهه فجر یازدهمین صندوق امانات بانک توسعه تعاون در شعبه خلیج‌فارس بندرعباس افتتاح شد.

به گزارش تصویر روز همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و چهارمین روز از دهه فجر یازدهمین صندوق امانات بانک توسعه تعاون در شعبه خلیج‌فارس بندرعباس با حضور عباس نجفی عضو هیئت‌مدیره، سعید معادی مشاور مدیرعامل و مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت، کریم میرزا خانی مدیر امور شعب و پرویز اسدی مدیر امور حقوقی بانک توسعه تعاون افتتاح شد.

نجفی عضو هیات‌ مدیره بانک توسعه تعاون، توسعه کمی و کیفی خدمات در کسب‌وکار بانکی را تنها راه امکان برقراری ارتباط با مشتریان و حفظ و نگهداری آنان و درنهایت جلب رضایتمندی مشتریان دانست و دراین‌باره گفت: اگرچه بانک‌ها از حیث کارکرد و رویکرد باهم تفاوت‌هایی دارند ولیکن از حیث خدمات بانکی از اشتراکاتی برخوردار می‌باشند که تفاوت اصلی درواقع به نوع کیفیت خدمات و رفتار حرفه‌ای کارکنان برمی‌گردد.

نجفی افزایش و تنوع خدمات را بر محوریت منطق و عقلانیت یک راهکار اساسی برای بزرگ شدن و توسعه کسب‌وکار قلمداد کرد و دراین‌باره خاطرنشان ساخت: خوشبختانه بانک توسعه تعاون در طی این سال‌ها از یک‌روند روبه رشد در همه زمینه‌ها برخوردار شده است.

وی توسعه کمی و کیفی بانک توسعه تعاون را در امر تجهیز، تخصیص، کیفیت منبع، افزایش خدمات بانکداری الکترونیک و تنوع محصولات و خدمات باکیفیت منابع و رویکرد بر درک واقع‌بینانه از نیاز مخاطبان را از دیگر دستاوردهای بانک توسعه تعاون قلمداد کرد و دراین‌باره افزود: بانک توسعه تعاون با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود توانسته است تاکنون بیش از ظرفیت به بخش‌های مختلف اقتصادی خدمات‌رسانی داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *