انعقاد یک تفاهم‎نامه برای توسعه اقتصادی کیش

تصویر روز: شرکت سرمایه‎گذاری و توسعه کیش با هدف ظرفیت سازی برای رونق و آبادانی زیباترین جزیره ایران، تفاهم‎نامه‎ای با گروه مالی ملت امضا کرد.
بر اساس تفاهم نامه که به امضا دکتر ناصر آخوندی مدیرعامل شرکت سرمایه‎گذاری و توسعه کیش و دکتر علیرضا ابراهیم‎پور مدیرعامل گروه مالی ملت رسید، طرفین بر همکاری در حوزه‎های مالی و پولی تاکید و مقرر شد با هدف هم‎افزایی و ثروت‎آفرینی به عنوان شرکای کاری عمل کنند.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش ، براساس این تفاهم نامه همکاری ، گروه مالی ملت در حوزه های خدمات بیمه ای، وصول مطالبات، تامین مالی، لیزینگ، معاملات کارگزاری و اعطای اعتبار فعالیت خود را در جزیره کیش آغاز خواهدکرد و شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش نیز در حوزه خرید و فروش املاک و اراضی، فعالیت‎های نمایشگاهی و همچنین معرفی فرصتهای سرمایه گذاری خدمات متقابلی ارائه خواهد کرد.

دکتر ناصر آخوندی مدیرعامل شرکت با اظهار خرسندی از دستیابی به این توافق، گفت: همه تلاش و تجربیات خود در صنعت و بازار پول و سرمایه را به کار خواهیم بست تا سرمایه‎گذاری در کیش در همه حوزه‎ها به لحاظ کمی و کیفی رشد کند. به گفته وی، جزیره کیش علاوه بر استعداد گردشگری، قابلیت تبدیل شدن به هاب پولی و بانکی در منطقه و غرب آسیا را داراست.

  • نشست مدیر عامل با مدیران بیمه آسیا

عامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش با مدیران ارشد شرکت بیمه آسیا دیدار کرد.

در این نشست که  اعضاء هیئت مدیره  سرمایه گذاری و توسعه کیش نیز حضور داشتند،  دکتر آخوندی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش در خصوص بیمه خدمات درمانی و بیمه تکمیلی صندوق رفاه کارکنان توضیخاتی دادند و همچنین در خصوص همکاری در زمینه های انواع بیمه های بازرگانی و درمانی مانند آتش سوزی، بدنه و شخص ثالث خودرو، مسئولیت مدنی عمرو حوادث وتضمین کیفیت و… گفتگو شد.

با توجه به رضایت طرفین از این جلسه مدیران شرکت بیمه آسیا ابراز داشتند که بزودی نقطه نظرات و بسته پیشنهاد خود را همراه با راهکارهای جدید حوزه بیمه ارائه نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *