v

اولین جشنواره “نوروز ” در تهران گشایش یافت

تصویر روز: اولین جشنواره “نوروز” ویژه عرضه کالا و خدمات ایرانی ، معرفی آئین و سنت های تاریخی نوروز و همچنین افزایش تعاملات فرهنگی با کشورهای همسایه در تهران گشایش یافت.
به گزارش تصویر روز مدیر نمایشگاه های داخلی شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران در مراسم گشایش این نمایشگاه اعلام کرد: سالانه بیش از ۸۰ عنوان نمایشگاهی، تخصصی و بین المللی در این مرکز برگزار می شود و این شرکت در راستای تحقق رسالت اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی خود در آستانه نوروز اقدام به برپایی جشنواره جشن نوروز کرده است .

حمیدرضا آملی اظهارداشت: با توجه به گستره جغرافیایی فرهنگ بزرگداشت نوروز در کشورهای همسایه ایران، به گونه ای برنامه ریزی شده که سفرای کشورهایی از جمله ازبکستان، قزاقستان، آذربایجان و… از این رویداد بازدید کنند.
در این جشنواره تولیدکنندگان ایرانی سراسر کشور، کالاها و نمادهای خاص نوروز که عمدتاً در این سنت باستانی مورد استفاده قرار می گیرد را به بازدیدکنندگان و مصرف کنندگان ارائه می دهند.
این جشنواره در محل سالن ۳۸ شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تهران و بخشی از فضای باز و اطراف آن برگزار شده و کالاهای ایرانی در ۲۴۰ غرفه با شرایط و قیمت رقابتی به نمایش درآمده است.
شایان ذکر است جشنواره نوروز تا ۲۰ اسفند ماه جاری بکار خود ادامه خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *