bank markazi

حمایت شبکه بانکی از هموطنان سیل‌زده

تصویر روز: عبدالناصر همتی برحمایت شبکه بانکی از هموطنان آسیب دیده ناشی از سیل در استان گلستان و مازندران تأکید کرد

 به گزارش بانک مرکزی، عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی ضمن ابراز همدردی با هموطنان عزیزمان در استان گلستان و مازندران به دلیل سختی‌ها وصدمات وارده به اموال و فعالیت‌های اقتصادی آنها، گفت: عزیزانی که در این مناطق فعالیت‌های دامداری، مرغداری، بافندگی، صنعت و تجارت و کشاورزی آن‌ها آسیب دیده یا از بین رفته است، بدانند که قطعاً سیستم بانکی کشور با آن‌ها همراه است.
وی در این‌باره ادامه داد: از این رو نظام بانکی در زمینه‌های اعطای وام‌های قرض‌الحسنه در کنار کمک‌های بلاعوض دولت، به تأخیر انداختن اقساط بدهی‌های قبلی آن‌ها و دادن تنفس چند ساله بدون اخذ جرائم و اعطای وام‌های جدید برای راه‌اندازی مجدد فعالیت‌ها و نیز سرمایه درگردش مورد نیاز آن‌ها برای ادامه تولید و فعالیت در واحد‌هایی که امکان ادامه فعالیت دارند؛ با آن‌ها همراهی کرده و مساعدت لازم خواهند کرد.
همتی با اشاره به تشکیل کار گروه‌هایی در این زمینه گفت: ان‌شاالله در هماهنگی با کارگروه‌هایی که در این زمینه تشکیل خواهد شد، همکاری و هماهنگی کامل برای کمک به عزیزان هموطن در آن منطقه به عمل آید. امیدوارم بیشتر فعالیت‌های این عزیزان پوشش بیمه نیز داشته باشند و از طریق صنعت بیمه جبران خسارت بشوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *