er

حمایت پرداخت نوین از سیل زدگان گلستان

تصویر روز: پس از سیل هفته پیش در استان گلستان از ساعت ۱۱ صبح روز گذشته نمایندگان شرکت پرداخت نوین با حضور در کمپ های اسکان سیل زدگان در شهر آق قلا و محمدآباد گرگان به ارائه انواع خدمات پرداخت از جمله پرداخت وجه نقد و شارژ تلفن های همراه پرداختند.

میلاد یوسفی نماینده شرکت پرداخت نوین در استان گلستان به خبرنگار ما گفت: پس از استقرار تیم های هلال احمر و نیروی انتظامی در سالن ورزشی محمد آباد، تیم خدمات رسانی ما نیز در کنار این عزیزان به ارائه خدمات به سیل زدگان پرداخت که با استقبال بسیار خوب هم وطنان گلستانی رو به رو شدیم چرا که مردم به این امکانات نیاز داشتند و در روزهای اخیر خدمات رسانی مناسبی در این بخش صورت نپذیرفته بود. یوسفی ادامه داد: تیم دیگر ما نیز با خودرو به شهر آق قلا رفت و با استفاده از دستگاههای کارت خوان به ارائه خدمات پرداخت. این کار امروز و روزهای آینده، تا رسیدن این شهر به حالت عادی ادامه خواهد داشت. یوسفی ادامه داد سومین تیم نیز امروز در نقطه دیگری از محمدآباد گلستان مستقر خواهند شد. وی در پایان ابراز امیدواری کرد شرایط شهرهای سیل زده با مساعدت مسئولین هر چه زودتر به حالت عادی بازگردد.

آقایان میلاد یوسفی، جرجانی، محمدرضا طبری، ایمان باقریان، کاووسی، سنگ جوینی، گل علی نمایندگان شرکت پرداخت نوین در استان گلستان هستند که در حال حاضر به ارائه این خدمات ارزنده به سیل زدگان این استان می پردازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *