فال دوشنبه ۲ اردیبهشت

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۲ اردیبهشت به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی پرانرژی، بلندپرواز، باهوش، باوقار و محترم هستید. شما شخصیت منحصر بفردی دارید و به راحتی با دیگران ارتباط برقرار می کنید و همین باعث می شود که دوستان بسیار زیادی داشته باشید. شما همیشه به خاطر صداقت و تعهدی که دارید مورد تحسین دیگران قرار می گیرید، اما گاهی رفتاری سلطه جویانه پیدا می کنید و بیش از اندازه جاه طلب می شوید. امسال انرژی شما در سطح بالایی قرار خواهید داشت و قدرت لازم برای رویارویی با هر چالشی را در اختیار خواهید داشت. در زمینه ی امور مالی اوضاع در مقایسه با سال قبل خیلی بهتر خواهد بود، اما هنوز با آن چیزی که شما انتظارش را دارید فاصله ی زیادی دارد. برای رسیدن به خواسته هایتان باید برنامه ریزی دقیقی داشته باشید و سرمایه گذاری های به موقعی را انجام دهید. اگر قصد دارید در شغل و حرفه ی خود تغییراتی را ایجاد کنید ماه های میانی سال فرصت های بسیار خوبی را برای شما به همراه خواهد داشت و پیشنهادهای خیلی خوبی به شما خواهند شد که شاید انتخاب کردن از میان آنها برایتان دشوار باشد. سفرهای کاری و شخصی تان به خوبی پیش خواهند رفت و منافع بسیاری را برای شما به همراه خواهند داشت. همچنین در تمام طول سال فرصت اینکه روابط حرفه ای و شخصی خود را بهبود ببخشید در اختیار شما قرار خواهد داشت. اگر در حال تحصیل هستید با افتخاراتی که کسب می کنید باعث افتخار خانواده و پدر و مادر خود خواهید شد. در تمام طول سال مورد حمایت و توجه خانواده تان قرار خواهید داشت و هرگاه با مشکلی مواجه شوید آنها را در کنار خود خواهید دید. ماه های تیر، مهر، آبان و فروردین بهترین ماههای سال خواهند بود.

فال روزانه ۰۲/ ۰۲/ ۱۳۹۸

شما بیشتر وقت ها تمام فکر و ذهنتان را روی خودتان و مسائل شخصیتان متمرکز می کنید، اما بد نیست امروز کمی به اطرافیانتان توجه کنید و دست از تمرکز کردن روی خودتان بردارید. به حرف هایشان گوش کنید و بی آنکه بگویید چکار باید بکنند و یا آنها را مورد قضاوت قرار دهید، سنگ صبورشان باشید. امروز یکی از دوستان خیلی قدیمی تان از طریق یکی از شبکه های اجتماعی و یا به واسطه ی یکی از دوستان و آشنایان مشترکی که دارید بار دیگر با شما ارتباط برقرار خواهد کرد. شما حرف های زیادی برای گفتن به هم دارید، پس شاید بهتر باشد به جای اینکه از راه دور پیام بفرستید یا زنگ بزنید یک قرار حضوری با هم بگذارید.

فال روزانه ۰۲/ ۰۲/ ۱۳۹۸

امروز بیرون آمدن از تختخوابتان برای شما کار بسیار دشواری خواهد بود و دلتان می خواهد همانجا بمانید، اما باور کنید ترک کردن جای گرم و نرمتان به آنچه در مقابل به دست خواهید آورد می ارزد. هرچقدر با دیگران با صداقت بیشتری رفتار کرده باشید امروز به همان اندازه پاداش خواهید گرفت. این که قابل اعتماد باشید و دیگران بتوانند به شما تکیه کنند ویژگی هایی هستند که علاوه بر دیگران به کار خودتان هم خواهند آمد، پس تا می توانید روی این رفتارهای ارزشمند تمرکز داشته باشید. این که محکم و با اراده رفتار کنید بسیار خوب است و پاداش های قابل توجهی را هم برایتان به همراه خواهد داشت، اما حتما کمی مهربانی را هم چاشنی اخلاقتان کنید.

فال روزانه ۰۲/ ۰۲/ ۱۳۹۸

امروز سعی نکنید خودتان را به زور در قالبی که به شما تعلق ندارد جای دهید. شما این اواخر تحولات زیادی را در شخصیت خود تجربه کرده اید و دیگر آن آدم قبلی نیستید، اجازه ندهید اطرافیانی که هنوز متوجه این تغییرات در شما نشده اند و یا حاضر به پذیرفتن این تغییرات در وجود شما نیستند، وادارتان کنند دوباره در قالب شخصی که قبلا بوده اید فرو بروید. به آنها نشان بدهید که اصلا خوشتان نمی آید طوری با شما برخورد شود که انگار باید حتما باب میل آنها رفتار کنید. بدون شک آنهایی که واقعا دوستتان دارند و برایتان اهمیت قائل هستند شما را همین طوری که هستید خواهند پذیرفت، این که دیگران چه فکری می کنند هم هیچ اهمیتی ندارد!

فال روزانه ۰۲/ ۰۲/ ۱۳۹۸

امروز اطرافیانتان در میان حرف هایی که به شما می زنند پیام هایی برای شما دارند که با کمی دقت و توجه به حرف هایشان متوجه این منظورهای پنهانی نیز خواهید شد. شاید بعضی ها بخواهند با اشاره به برخی مسائل حرصتان را در بیاورند، شاید هم یک نفر بخواهد دلخوری و ناراحتی هایی که از شما دارد را از این طریق به شما گوشزد کند. به جای اینکه خودتان را به کوچه ی علی چپ بزنید خیلی صریح و مستقیم در مورد این موضوع با آنها صحبت کنید و چنانچه سوء تفاهمی پیش آمده است سعی کنید آن را برطرف نمایید. خیلی از این حرف ها و شکوه و گلایه ها ممکن است تنها از روی عشق و علاقه باشند.

فال روزانه ۰۲/ ۰۲/ ۱۳۹۸

اگر نمی خواهید مدام با همان مشکلات و تنش ها دست به گریبان باشید باید یاد بگیرید که روش های جدیدی را امتحان کنید و دست از کارها و رفتارهای قدیمی که می دانید این مشکلات را برای شما به وجود آورده اند بردارید. با قرار دادن خودتان در موقعیت شخص قربانی شما به دیگران این اجازه را می دهید که با شما همان رفتاری را داشته باشند که خودشان دلشان می خواهد. اگر از این روند تکراری خسته شده اید باید از جایتان بلند شوید و درک کنید که خودتان چه نقش مهمی در تغییر این شرایط می توانید داشته باشید. شما قدرت و شجاعت لازم برای تغییر شرایط فعلی را دارید، ببینید چه چیزی باعث شده است اینطور سر تسلیم فرو بیاورید؟!

فال روزانه ۰۲/ ۰۲/ ۱۳۹۸

امروز برای شما روز فوق العاده ای خواهد بود. شما شور و انرژی فوق العاده را در خود احساس می کنید و در شرایط فعلی می توانید در انجام هر کار هنری و خلاقانه ای موفق باشید. به قلبتان این فرصت را بدهید که همان کاری را بکند و همان حرف هایی را بزند که دلش می خواهد. در حال حاضر زن درون و مرد درونتان هر دو به یک اندازه قدرت دارند، پس از این فرصت استفاده کرده و برای به تعادل رساندن این دو جنبه ی وجودتان تلاش کنید. شما در حال حاضر همچون آهنربایی عشق و محبت را به خود جذب می کنید و این می تواند فرصت فوق العاده ای باشد تا دل شخصی را که دوست دارید به دست بیاورید.

فال روزانه ۰۲/ ۰۲/ ۱۳۹۸

امروز به باغچه تان رسیدگی کنید، علف های هرز آن را از ریشه دربیاورید و گل های تازه بکارید. امروز برقراری تماس با خاک و زمین برای شما خیلی خوب خواهد بود، پس حتی اگر باغچه ندارید هم چند گلدان جدید برای خانه تان بخرید یا در بالکن خانه تان یک باغچه کوچک سبزیجات درست کنید. امروز شاید تصمیم بگیرید در یک فعالیت گروهی و یا جمعی حضور پیدا کنید که حاضران در آن افکار و عقاید مشابهی دارند و یا هدف خاصی را دنبال می کنند. حضور در این موقعیت برای شما تجربه ی بسیار جالبی خواهد بود، چون نه تنها اطلاعات بسیار جالبی به دست خواهید آورد، بلکه دوستی های جدیدی را نیز آغاز خواهید کرد که به احتمال زیاد تا مدت ها ادامه خواهند داشت.

فال روزانه ۰۲/ ۰۲/ ۱۳۹۸

امروز شانس عاشق شدن شما بسیار زیاد خواهد بود. فقط این نکته را به یاد داشته باشید که همان قدر که دوست داشتن اطرافیانتان مهم است، این که آنها را با عشق خفه نکنید هم اهمیت دارد. هر چقدر آنها را رها کنید و راحت بگذارید کنترل بیشتری روی عشق و روابط خود خواهید داشت. صبح که از خواب بیدار می شوید تصاویر واضحی از خواب های شب گذشته تان پیش رو دارید که نویدبخش آینده ای بسیار روشن برای شما و خانواده تان هستند. به احتمال زیاد این رویاها تعابیر مثبتی دارند، اما بهتر است پیش از هر برداشتی خوب به آنها فکر کرده و ببینید چه نشانه هایی را در بر می گیرند و چه معانی نهفته ای ممکن است داشته باشند.

فال روزانه ۰۲/ ۰۲/ ۱۳۹۸

امروز شما می توانید بسته به رفتاری که با خودتان و اطرافیانتان دارید عشق، اقبال و ثروت را به خود جذب کنید. آنچه اهمیت دارد این است که بدانید چطور بین دادن و گرفتن تعادل برقرار کنید. از اینکه بین توانی که صرف خودتان و آنهایی که دوست دارید می کنید تعادل برقرار کنید اطمینان حاصل نمایید. امروز شاید تصمیم بگیرید در یک فعالیت گروهی و یا جمعی حضور پیدا کنید که حاضران در آن افکار و عقاید مشابهی دارند و یا هدف خاصی را دنبال می کنند. حضور در این موقعیت برای شما تجربه ی بسیار جالبی خواهد بود، چون نه تنها اطلاعات بسیار جالبی به دست خواهید آورد، بلکه دوستی های جدیدی را نیز آغاز خواهید کرد که به احتمال زیاد تا مدت ها ادامه خواهند داشت.

فال روزانه ۰۲/ ۰۲/ ۱۳۹۸

امروز باید در صحبت با دوستان و اعضای خانواده تان صریح و با صداقت رفتار کنید. خوشبختانه شرایط در حال حاضر به گونه ای است که احساس نزدیکی و مودت بین شما تا حدی است که به هیچ مشکلی برنخواهید خورد و سوء تفاهمی به وجود نخواهد آمد. اگر کسی را دوست دارید اما هنوز تعهدی نسبت به هم ندارید امروز احتمال این که احساس خود را به طور واضح و شفاف بیان کرده و رابطه تان را وارد مرحله ی جدیدی کنید بسیار زیاد خواهد بود. در محل کارتان تا جای ممکن سعی کنید با همکارانتان سر مسائل جزئی بحث نکنید و به جای درگیر شدن با آنها روی کارها و مسئولیت های خودتان تمرکز کنید.

فال روزانه ۰۲/ ۰۲/ ۱۳۹۸

آیا تا به حال در مورد این که داشتن نگرش مثبت نسبت به زندگی چه تأثیراتی روی احساس خوشبختی و همچنین سلامت جسمانی شما می تواند داشته باشد چیزی شنیده اید؟ اگر تا به حال این اطلاعات را تنها در کتاب ها دیده باشید امروز می توانید آنها را به طور ملموس و در زندگی خود تجربه کنید و ببینید داشتن تفکر و نگرش مثبت چه نتایج ارزشمندی می تواند داشته باشد. شما امروز احساس می کنید بسیار قوی هستید و ذهنتان هم خیلی خوب کار می کند. از این وضعیت به خوبی استفاده کنید تا نتیجه ی آن را خیلی زود در زندگی حرفه ای خود ببینید و شاهد فرصت های کاری فوق العاده باشید.

فال روزانه ۰۲/ ۰۲/ ۱۳۹۸

امروز تحقیقاتی که داشته اید برای یکی از پروژه هایتان انجام می داده اید بالاخره تکمیل خواهند شد و برای به پایان رساندن کارتان آماده خواهید شد. ذهنتان در حال حاضر خیلی خوب کار می کند و همین باعث می شود که در موقعیت بسیار خوبی برای کار کردن روی پروژه هایی که ارتباط با دیگران را در بر می گیرند قرار داشته باشید. روابط عاطفیتان نیز خوشبختانه دارند خیلی خوب پیش می روند و نزدیکی و ارتباط محکمی بین خودتان و شخصی که دوست دارید احساس می کنید. از این احساس نزدیکی بیشترین بهره ی ممکن را برده و اگر مشکلی بین شما وجود دارد که حل نشده باقی مانده است همین امروز به سراغ آن بروید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *