hosinali.1

راضیه حسینعلی برگزیده جشنواره بین المللی رادیو در بخش موضوعی شد

تصویر روز: راضیه حسینعلی تهیه کننده مستند “شرط استخدام سوء پیشنیه است” گفت: هدفم از تولید این کار ترویج فرهنگ اعتماد سازی، ایثار و فداکاری بود. ما اهالی رسانه می توانیم با ساخت اینگونه مستندها در بهبود شرایط جامعه نقش مهمی را ایفا کنیم.

راضیه حسینعلی یکی از تهیه کنندگان رادیو است. او که به گفته خود ۱۱ سال از فعالیتش در رادیو میگذرد و ۸ سال است که کار خود را در مقام تهیه کنندگی آغاز کرده است و برنامه هایی چون نمودار، راهی به آبادی، به وقت روستا، اقتصاد روز، مجله علمی، مرزداران، یک پرسش چند پاسخ ، پلاک هشت و … را تولید کرده، امسال در بخش داخلی چهاردهمین جشنواره بین المللی صدا توانست با مستند “شرط استخدام سوء پیشنیه است” مقام کسب کند.
همین بهانه سببی شد تا با او درباره مستندش و جزئیات آن مصاحبه ای انجام دهیم.
وی در آغاز به جزئیات مستندش پرداخت و گفت: قصه داستان درباره شخصی به نام علی است که دزدی یک بسکویت به کار خلاف کشیده که با اعتماد و فداکاری یک فرد خیر و نیکوکار توانست به کارآفرین توانمند تبدیل شود . علی داستان هم اکنون محصولات خود را به کشورهای دنیا صادر می کند.
حسینعلی به روند کار اشاره کرد و گفت: صفر تا صد کار را خود به تنهایی انجام داده ام.
وی در پایان خاطر نشان کرد: هدفم از تولید این کار ترویج فرهنگ اعتماد سازی، ایثار و فداکاری بود. ما اهالی رسانه می توانیم با ساخت اینگونه مستندها در بهبود شرایط جامعه نقش مهمی را ایفا کنیم.

hosinali

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *