bimeh dey

بیمه دی در مسیر توسعه

تصویر روز: شرکت بیمه دی یکی از شرکت های بیمه ای در کشور و دارای خدمات بیمه ای متنوعی است.این شرکت بیمه ای توانسته با جلب اعتماد مشتریان وارایه خدمات عالی جای خود را در بازار بیمه ای کشور بازکند.
یکی از اتفافات مهمی که در سال ۹۷ برای شرکت بیمه دی رخ داد، تغییر مدیر عامل این شرکت بود و محمدرضا کشاورز در شهریور۹۷ به جای مجید بختیاری سکان هدایت این شرکت را برعهده گرفت.
آخرین وضعیت صورتهای مالی شرکت بیمه دی را می توان مثبت ارزیابی کرد واز قوی ترین صورتهای مالی صنعت بیمه به لحاظ اخذ ذخایر دانست. نگاهی به عملکرد این شرکت در نیمه دوم سال مالی ۹۷ نشان می دهد که این شرکت در مسیر توسعه گام برداشته و صورت های مالی شرکت حکایت از افزایش درآمد سهام در سال مالی گذشته دارد.
نگاهی به عملکرد شرکت بیمه دی در نیمه دوم سال مالی ۹۷ نشان می دهد که این شرکت در مسیر توسعه گام برداشته و صورت های مالی شرکت حکایت از افزایش درآمد سهام در سال مالی گذشته دارد.
بررسی آخرین گزارش عملکرد میان دوره ای این شرکت که مربوط به دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ۹۷ است، نشان می دهد که این شرکت در دوره یاد شده مبلغ ۲۸ هزار و ۱۹۶ میلیارد ریال حق بیمه صادره در حساب های خود ثبت کرده که در مقایسه با مدت مشابه سال مالی ماقبل با رشد ۲۷ درصدی همراه شده است.
گفتنی است درآمد حق بیمه شرکت در دوره ۹ ماهه منتهی به پاییز ۹۷ با افزایش چشمگیر ۱۵۹ درصدی همراه شد و به مبلغ ۲۲ هزار و ۸۱ میلیارد ریال رسید. همچنین سود عملیاتی نیز با رشدی آرام روی مبلغ ۶۰۴ میلیارد و ۹۰۹ میلیون ریال ایستاد و سود خالص نیز پس از افزایش ۱۰ درصدی به مبلغ ۶۱۰ میلیارد و ۵۲۵ میلیون ریال رسید.
بنابراین گزارش سود خالص هرسهم شرکت که در مدت مشابه سال مالی گذشته مبلغ۲۲۳ ریال بود، در دوره ۹ ماهه منتهی به آذر۹۷ به مبلغ۲۴۴ ریال رسید و افزایش ۹ درصدی را ثبت کرد.به گزارش تصویر روز همچنین نگاهی به ترازنامه شرکت نشان می دهد که موجودی نقد این شرکت در دوره یاد شده نسبت به کل سال مالی ماقبل رشد ۶۶ درصدی را تجربه کرده و جمع دارایی ها نیز ۵۴ درصد رشد یافته است.
لازم به ذکراست بیمه دی بعد از اجرای برنامه ترمیم مالی شرکت مبنی بر افزایش سرمایه و ادامه سیاست های توسعه ای،ازسوی بیمه مرکزی به سطح۲ رسید و در تلاش است به سطح یک ارتقاء یابد.نسبت توانگری مالی بیمه دی برای سال های ۱۳۹۴ و ۱۳۹۵ به ترتیب برابر با ۱۳ و ۷۱ درصد تعیین شده است که به خوبی نشان می دهد این شرکت در سال های اخیر توانسته‌ است علاوه بر رشد چشمگیر خود، درسطح توانگری مطلوبی قرار گیرد.
بیمه دی جزء معدود شرکت‌های بیمه‌ای است که توانسته با استفاده از ذخایر بیمه های عمر وارد عرصه سرمایه گذاری شود و در همین راستا صندوق گنجینه الماس را تأسیس نماید. این صندوق با اخذ مجوز از بورس راه اندازی و مراحل پذیره نویسی آن نیز انجام شد و از ابتدای خردادماه ۹۷ هم منابع بیمه های عمر و سرمایه گذاری شرکت به این صندوق منتقل شده است ودرواقع این حرکت در راستای پیوند بیمه دی با بازار سرمایه صورت گرفته است.
این شرکت با عقد قرارداد بیمه تکمیلی با بنیاد شهید وامور ایثارگران (طرح جبران) تا کنون روند خوبی داشته است و با توجه به نظر سنجی‌های انجام شده توانسته رضایت نسبی قشر معززخانواده شهدا وایثارگران را کسب نماید وبا پرتفوی بنیاد شهید،شرکت بیمه دی به رتبه دوم شرکت‌های خصوصی ارتقا یافته است. به گزارش تصویر روزپایبندی به سلامت و انضباط مالی،رعایت اصول حرفه ای،اعتقاد به رقابت سالم ،تکریم بیمه گذاران و زیان دیدگان،انسجام سازمانی با رعایت اصول اخلاقی،ایجاد محیطی پویا، صمیمی، پر نشاط و نمونه در صنعت بیمه وتأکید بر خلاقیت و نوآوری را از ارزش های محوری این شرکت می توان نام برد.

442f9e22 a8b4 47bc bfb7 43a6f93053b1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *