hosinzadeh.namayeshgah

حسین زاده تغییرات در شرکت نمایشگاهها را آغاز کرد

تصویر روز: در احکام جداگانه ای عباس برهانی به عنوان سرپرست مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران و مرتضی دیلان به عنوان سرپرست مدیریت امور بازاریابی و امور مشارکتها منصوب شدند.

به گزارش تصویر روز در حکم سرپرست جدید مدیریت منایع انسانی و پشتیبانی شرکت سهامی نمایشگاهها تاکید شده است که با رعایت ضوابط و مقررات در راستای تحقق اهداف شرکت و انجام صحیح امور منابع انسانی و پشتیبانی اهتمام شود.

همچنین در حکم سرپرست جدید مدیریت امور بازاریابی و امور مشارکتها، توسعه صنعت نمایشگاهی، ایجاد ارتباطات موثر با مجامع بین المللی، اتحادیه ها، دفاتر و سایتهای نمایشگاهی، شناسایی بازارهای هدف، حضور موثر در سمینارهای جهانی نمایشگاهی از جمله انتظارات مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران عنوان شده است.

شایان ذکر است با توجه به عملکرد قابل قبول مدیر عامل جدید شرکت نمایشگاههای بین المللی و سیاست های جدید وتوسعه ای وی در این حوزه انتظار می رود به منظور انجام هماهنگی های بیشتر برای اجرای طرح های نوین در این بخش همچنان شاهد انجام تغییرات در سطوح مختلف این شرکت باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *