1398021121234973517325484

استقلالِ با فرهاد با ۴ گل استارت زد

تصویر روز: تیم فوتبال استقلال تهران در مصاف با استقلال خوزستان به برتری رسید تا ضمن شروع کار فرهاد مجیدی با پیروزی، سقوط تیم خوزستانی قطعی شود.
به گزارش تسنیم، تیم فوتبال استقلال تهران در چارچوب دیدارهای هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۲۰:۱۵ امشب (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال خوزستان رفت و با نتیجه ۴ بر ۲ به برتری رسید. ایسما در دقیقه ۲۵، رضا کریمی در دقیقه ۶۸ و مرتضی تبریزی ۸۶ برای استقلال تهران گلزنی کردند و گل‌های تیم میهمان را هم فرید امیری در دقیقه ۲۷ و ایوب کلانتری در دقیقه ۷۸ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند.

ترکیب استقلال تهران: سیدحسین حسینی، وریا غفوری، محمد دانشگر، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، علی کریمی، آیاندا پاتوسی، امید نورافکن (۵۳ – رضا کریمی)، داریوش شجاعیان (۵۷ – داریوش شجاعیان)، مرتضی تبریزی و ایسما (۷۲ – مهدی قائدی).

ترکیب استقلال خوزستان: حسن پورحمیدی، محمد شریفی (۶۶ – ایوب کلانتری)، وحید حمدی‌نژاد، رضا درویشی، میثم کریمی، محمدرضا شیرزادی، رضا نعامی، امیرحسین باقرپور، مصطفی کیانی، مهرداد پورابوالقاسم، فرید امیری (۸۳ – ناصر غلاوند).

داور: موعود بنیادی‌فر

نیمه اول
دقیقه ۴: داریوش شجاعیان از تیم استقلال از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۲۵: وحید حمدی‌نژاد، کاپیتان استقلال خوزستان از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه ۲۵: پس از بازی سرد و بدون موقعیت دو تیم، نفوذ آرمین سهرابیان از سمت چپ به داخل محوطه جریمه استقلال خوزستان، جدی‌ترین موقعیت بازی را ساخت. پاس عرضی او به دهانه دروازه در حالی به ایسما رسید که توپ از مقابل پای مرتضی تبریزی گذشته بود و مهاجم استقلال نتوانسته بود از این موقعیت بهره‌ای ببرد. با این حال ضربه ایسما درون دروازه قرار گرفت تا استقلال در اولین موقعیت جدی بازی به گل برسد.

دقیقه ۲۷: ضدحمله تند و تیز بازیکنان استقلال خوزستان با بی‌نظمی مدافعان آبی‌پوش پایتخت همراه شد. توپی که در محوطه جریمه سرگردان بود، در موقعیتی بسیار مناسب به فرید امیری رسید تا این بازیکن با شوتی محکم دروازه سیدحسین حسینی را باز کند.

دقیقه ۲۹: با اثرگذاری پاتوسی روی توپی که به سمت محوطه جریمه استقلال خوزستان رفته بود، مرتضی تبریزی موفق شد دروازه تیم میهمان را باز کند، اما کمک داور مسابقه با بالا بردن پرچم خود آفساید مهاجم استقلالی‌ها را اعلام کرد.

دقیقه ۳۵: آبی‌پوشان میزبان بار دیگر توپی را به محوطه جریمه استقلال خوزستان آوردند که روی نقطه پنالتی ایسما اقدام به زدن ضربه قیچی برگردان کرد، اما توپ او با اختلاف زیادی از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۳۷: این بار کارت زرد داور مسابقه به رضا نعامی از تیم استقلال خوزستان رسید.

دقیقه ۲+۴۵: محمد دانشگر به دلیل خطا روی مهاجم استقلال خوزستان با کارت زرد داور جریمه شد.

نیمه دوم
دقیقه ۵۶: استقلالی‌ها روی ارسال ایسما صاحب موقعیت خوبی شدند که ابتدا دروازه‌بان استقلال خوزستان دفع توپ کرد و در ادامه آرمین سهرابیان ضربه سر خود را به سمت دروازه زد که بازهم دروازه‌بان موفق به مهار توپ شد.

دقیقه ۶۰: رضا کریمی در موقعیتی خوب شوتی به سمت دروازه استقلال خوزستان شلیک کرد که توپ از بالای دروازه راهی به بیرون رفت.

دقیقه ۶۳: محمد شریفی از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه ۶۴: در محوطه جریمه استقلال خوزستان موقعیت خوب نصیب بازیکنان میزبان شد که ابتدا ایسما و سپس مرتضی تبریزی نتوانستند از موقعیت استفاده کنند که در نهایت یک کرنر برای استقلال به دست آمد.

دقیقه ۶۶: رضا درویشی در یک ضد حمله می‌توانست صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی شود و خود را تا محوطه جریمه تیم استقلال هم رساند، اما در نهایت ضربه او با دفع بازیکن استقلال همراه شد.

دقیقه ۶۸: روی اشتباه مدافعان استقلال خوزستان، علی کریمی صاحب توپ شد، به محوطه جریمه آمد و شوتی به سمت دروازه زد که توپ پس از برخورد به تیر دروازه به رضا کریمی رسیدو این بازیکن هم در محوطه جریمه و نزدیکی‌های نقطه پنالتی با شوتی زمین دروازه میهمان را باز کرد.

دقیقه ۷۵: این بار فرشید باقری شانس خود را برای باز کردن دروازه استقلال خوزستان امتحان کرد که شوت او را پورحمیدی در اختیار گرفت.

دقیقه ۷۵: رضا درویشی با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه ۷۸: ضد حمله تند و تیز استقلال خوزستان روی حرکت رضا درویشی اتفاق افتاد. پاس او با عبور از میان دو پای رضا کریمی به رامین داوودی این تیم رسید که مهاجم استقلال خوزستان پس از دریبل حسین حسینی با دروازه خالی مواجه شد. حسینی با پنالتی روی مهاجم حریف از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۷۹: ایوب کلانتری پشت ضربه پنالتی ایستاد و دروازه استقلال را باز کرد.

دقیقه ۸۶: ارسال فرشید باقری روی دروازه استقلال خوزستان با ضربه مرتضی تبریزی تبدیل به گل شد.

دقیقه ۹۰: بار دیگر ارسال روی دروازه استقلال خوزستان این بار از وریا غفوری، به خوبی روی سر علی کریمی نشست تا تبدیل به گل چهارم این تیم شود.

One thought on “استقلالِ با فرهاد با ۴ گل استارت زد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *