افزایش غیرقانونی کرایه تاکسی

تصویر روز: عضو فراکسیون مدیریت شهری مجلس مشکل تهیه پول خرد را دغدغه هر ساله مسافران و رانندگان دانست و خواستار رند شدن کرایه تاکسی و تجهیز تمامی تاکسی ها به سامانه هوشمند پرداخت الکترونیکی شد.

مجید کیان پور در گفت و گو با خانه ملت از افزایش غیرقانونی کرایه تاکسی بیش از نرخ مصوب در پایتخت انتقاد کرد و گفت: هر گونه افزایش نرخ کرایه تاکسی بیش از نرخ مصوب غیرقانونی است و رانندگان حق افزایش خودسرانه کرایه را ندارند.

عضو فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس شورای اسلامی افزود: در این رابطه نیاز است سازمان تاکسیرانی با تشدید نظارت ها متخلفان را شناسایی کرده و مسئولان شهری تدابیر ویژه ای را برای جلوگیری از این تخلفات اتخاذ کنند.

وی افزود: رانندگان تاکسی باید برچسب نرخ های جدید را در معرض دید مسافران قرار دهند و از اخذ هر گونه کرایه بیش از نرخ مصوب خودداری کنند.

مشکل تهیه پول خرد دغدغه هر ساله مسافران و رانندگان

کیان پور مشکل تهیه پول خرد را دغدغه هر ساله مسافران و رانندگان دانست و گفت: کمبود پول خرد به عاملی برای درگیری میان مسافران و رانندگان تبدیل شده و رانندگان مجبور هستند کرایه بیشتری از مردم اخذ کنند.

عضو فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: می طلبد تمامی تاکسی ها به سامانه هوشمند پرداخت الکترونیکی کرایه مجهز شوند و از سویی کرایه تاکسی رند شود تا این مشکل رفع شود البته نیاز است نظارت مداومی بر عملکرد رانندگان صورت گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *