falahatpisheh

فلاحت پیشه: کسی به ترامپ زنگ نمی‌زند

تصویر روز: رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس : پایان تحولات جاری در منطقه، جنگ نخواهد بود و هیچ کس به آقای ترامپ زنگ نخواهد زد

به گزارش صدا و سیما، حشمت الله فلاحت پیشه در گفتگو با خبرنگاران افزود: واقعیت این است که طی ۲۸ سال گذشته راهبرد دفاعی جمهوری اسلامی ایران خرید تسلیحات، مهندسی معکوس و تولید محصولات بومی با هدف تقابل با آمریکا تعریف شده است.
وی اضافه کرد: بر همین اساس به صراحت می‌توان گفت: راهبرد دفاعی ایران برای مقابله با تهدیدات آمریکا تعریف شده است.
فلاحت پیشه گفت: به صراحت می‌توان گفت: آمریکایی‌ها به خوبی از توان دفاعی ایران آگاهند و امکان جنگ با ایران را ندارند.
وی افزود: جمهوری اسلامی ایران از این امکان برخوردار است که اهداف خود را از فاصله دو هزار کیلومتری هدف قرار دهد این درحالی است که ناو هواپیمابر آمریکا حداکثر در فاصله ۵۰۰ کیلومتری امکان بارگیری دارند لذا آن‌ها می‌دانند که تاکنون در هیچ جنگی به این حد گرفتار فضای جنگی توام با شکست نبوده اند.
فلاحت پیشه گفت: معتقدم جنگ نخواهد شد چرا که راهبرد آمریکایی‌ها جنگ نیست آنچه آن‌ها دنبال می‌کنند جنگ روانی است و تلاش می‌کنند آن را با تحریم‌هایی که شکل گرفته است توام کنند.
وی تصریح کرد: بخش عمده‌ای از فشار‌های اقتصادی و مشکلات مردم ناشی از تحریم‌ها نیست بلکه ناشی از ضعف مدیریت، نظارت، بازرسی و ضعف تلاش برای مقابله با مشکلات است، اما در زمینه دفاعی کشور در آمادگی کامل قرار دارد.
فلاحت پیشه افزود: پایان تحولات، جنگ نخواهد بود و هیچ کس به آقای ترامپ زنگ نخواهد زد و آمریکایی‌ها در نهایت مجبور خواهند شد بحث مذاکره با ایران را به طور جدی‌تر پیگیری ک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *