maskan

بلاتکلیفی ۲ هزار متقاضی مسکن مهر پردیس

تصویر روز: مدیر اجرایی مسکن مهر پردیس: بیش از ۲ هزار متقاضی مسکن مهر پردیس هنوز برای انتخاب واحد مراجعه نکرده اند

به گزارش  صدا و سیما ، علی اصغر جاودان فر در رابطه با انتخاب واحد فاز ٨ مسکن مهر گفت: با تمهیداتی که در ماه های اخیر صورت گرفت٣۵٠٠ نفر از متقاضیان فاز ٨ موفق به انتخاب واحد شده اند و در مقابل ۲ هزار نفر دیگر با توجه به اطلاع رسانیها و دعوت نامه هایی که ارسال شده هنوز نسبت به انتخاب واحد اقدام نکرده اند. وی افزود: آن دسته از متقاضیانی که آورده مالی خود را تکمیل کرده اند و تا کنون با وجود دعوت شرکت عمران موفق به انتخاب واحد نشده اند می توانند با مراجعه به سایت www.pardis.city نسبت به اخذ نوبت در یکی از روزهای اداری هفته اقدام کنند و در روز مقرر جهت انتخاب واحد به مسکن مهر مراجعه کنند.

مدیر مسکن مهر پردیس از امکان جابجایی واحدها از فاز ۱۱ به فاز ۸ خبر داد و گفت: با توجه با ظرفیت ایجاد شده در فاز ۸ آن دسته از متقاضیانی که در فاز ۱۱ انتخاب واحد نکرده اند میتوانند با پرداخت مابه التفاوت درخواست انتقال به فاز ۸ را بدهند.
وی همچنین از کاهش ۳۰ درصد پرداخت در خرید عرصه خبر داد و گفت: پیش از این کسانی که قصد خرید اقساطی واحدها را داشتند میتوانستند ۵۰ درصد نقد و ۵۰ درصد را به صورت اقساط پرداخت کنند که پرداخت نقدی با ۳۰ درصد کاهش به ۲۰ درصد رسیده است و ۸۰ درصد مابقی اقساط خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *