pahpad

حمله یمن به سامانه موشکی پاتریوت عربستان

تصویر روز: منابع یمنی از حمله پهپادی به سامانه موشکی پاتریوت عربستان خبر دادند.
به گزارش  تسنیم به نقل از شبکه المسیره، یک منبع نظامی یمنی گفت یگان پهپادی یمن، سامانه پاتریوت عربستان در فرودگاه نجران را هدف قرار داد.

بر اساس این گزارش، یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امروز پنجشنبه برای سومین روز پیاپی فرودگاه منطقه نجران را با پهپاد عاصف ۲k هدف قرار داد.

منبع یمنی گفت عملیات امروز پگان پهپادی که سومین حمله به فرودگاه نجران طی ۷۲ ساعت اخیر است، سامانه پاتریوت این فرودگاه را هدف قرار داده است.

این منبع تصریح کرد عملیات علیه سامانه پاتریوت با موفقیت انجام شد، این عملیات پس از فعالیت اطلاعاتی دقیق صورت گرفته است.

یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن صبح روز چهارشنبه اول خرداد هم در یک عملیات تهاجمی، آشیانه‌های جنگنده‌های سعودی در فرودگاه منطقه‌ای نجران را هدف قرار داده بود.

صبح روز سه شنبه سی و یکم اردیبهشت هم، یگان پهپادی انبار تسلیحات فرودگاه نجران را هدف قرار داده بود که سبب بروز آتش سوزی شد.

یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن روز چهاردهم می جاری عملیات نظامی بزرگی علیه اهدافی در عربستان انجام داد به طوری که هفت پهپاد به تاسیسات حساس و حیاتی درعمق خاک عربستان حمله کرده بودند.

وزیر انرژی سعودی اعتراف کرده بود که دو ایستگاه پمپاژ نفت وابسته به شرکت آرامکو در استان الدوادمی و عفیف در منطقه ریاض هدف حمله پهپادها قرار گرفتند.

منابع یمنی این عملیات نظامی منحصر به فرد را پاسخی به ادامه تجاوزات رژیم سعودی و متحدانش و محاصره ملت یمن اعلام کرده بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *