bank taavon

حضور بانک توسعه تعاون در ایران هلث

تصویر روز: بانک توسعه تعاون دربیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و داروئی (ایران هلث) که ۱۹ تا ۲۲ خردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران و با حضور فعالان عرصه پزشکی برگزار می‌گردد حضور دارد و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۱۰ الی ۱۸ از غرفه بانک واقع در سالن ۵ شماره ۳۰ بازدید به عمل‌آورند.

لازم به ذکر است بانک توسعه تعاون تاکنون با اجرای طرح‌های مختلف در حوزه‌های پزشکی، آزمایشگاهی و دارویی شامل طرح‌های حامی درمان، همراهان سلامت و طرح همکار خدمات مناسبی را به جامعه پزشکی ارائه نموده است.

گفتنی است نمایشگاه ایران هلث با ۲۰سال سابقه، به‌عنوان دومین رخداد بزرگ در حوزه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، دارویی و خدمات سلامت در منطقه به شمار می‌آید و بیش از ۴۸۶ شرکت داخلی و خارجی از ۱۵ کشور دنیا با شعار” نمایشی بی‌نظیر برای ارتقاء سلامت جامعه ” در این نمایشگاه حضور دارند و ۳۲ محصول خاص دانش‌بنیان در این نمایشگاه رونمایی می‌شود.

شایان‌ذکر است به نمایش گذاشتن توانمندی‌های صنعت سلامت ایران، رونمایی از فناوری‌های روز دنیا، ارتقای توریسم درمانی، حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان نخبه و ارتباط با مراکز درمانی و آموزشی، ازجمله اهداف مدنظر جهت برگزاری نمایشگاه است که سالانه بیش از ۲۰۰۰۰نفر از این نمایشگاه بازدید به عمل می‌آورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *