oman air

افتتاح خط پروازی مسقط – تهران

تصویر روز: خط هواپیمایی عمانی «سلام ایر» از مسقط به تهران و بالعکس با حضور سفیر ایران، مقامات ارشد سازمان هواپیمایی عمان و مدیرعامل شرکت سلام ایر افتتاح شد.
خط هواپیمایی عمانی «سلام ایر» از مسقط به تهران و بالعکس امروز (یکشنبه) با حضور سفیر جمهوری اسلامی ایران، مقامات ارشد سازمان هواپیمایی عمان و مدیرعامل شرکت سلام ایر افتتاح شد.
حجت الاسلام نوری شاهرودی سفیر جمهوری اسلامی ایران در سخنانی بدین مناسبت، اظهار داشت: راه اندازی این خط پروازی در چنین شرایطی نشانه عمق روابط دوستانه میان دو کشور ایران و عمان است.
وی تاکید کرد: ظرفیت جمعیت ۸۳ میلیون نفری ایران و امکانات وسیعی که در بخش های مختلف اقتصادی، علمی و پزشکی در ایران وجود دارد، فرصتی است برای مردم دو کشور که این اقدام شرکت سلام ایر با هدف تسهیل رفت و آمد اتباع دو کشور صورت گرفته و جای تقدیر و تشکر دارد و ما در این خصوص از مدیرعامل شرکت سلام ایر تشکر می کنیم.
لازم به ذکر است که این خط پروازی در گام اول هفته ای سه پرواز در روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنج شنبه خواهد داشت.
به گزارش مهر، شرکت سلام ایر شرکتی خصوصی است که اخیراَ پروازهایی را در مسیرهای نزدیک راه اندازی کرده و ۲ سال قبل اولین پرواز خود را در مسیر مسقط شیراز برقرار کرد و در آینده نزدیک سومین پرواز خود را در مسیر مسقط مشهد برقرار خواهد کرد.
در حال حاضر شرکت عمانی «عمان ایر» نیز در مسیر مسقط تهران و مسقط مشهد فعال است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *