irancell

تعرفه‌های ویژه ایرانسل برای حجاج

 

 

تصویر روز: ایرانسل روزانه ۱۰مگابایت اینترنت رایگان، پنج بسته اینترنت و تعرفه‌های تخفیفی ویژه‌ای برای حجاج سال ۹۸ ارائه کرده است.

 به گزارش تصویر روز از دهم تیرماه امسال تعرفه‌های تخفیفی برای مکالمه و اینترنت برای مشترکانی که به حج مشرف می‌شوند در دسترس قرار گرفته است و تمامی مشترکانی که به این سفر می‌روند می‌توانند تا ۲۰ شهریور ماه از آن استفاده کنند. ایرانسلی‌ها می‌توانند از تخفیف‌های ارائه شده برای مکالمه، بسته‌های اینترنتی و ۱۰ مگابایت اینترنت رایگان روی دو اپراتور زین و موبیلی در کشور عربستان استفاده کنند.

 تعرفه مشترکان ایرانسل، مطابق جدول زیر برای برقراری تماس به ازای دریافت تماس ۲۰۰۰ تومان، مکالمات داخلی و تماس با ایران ۳۸۰۰ تومان و ارسال پیامک ۹۰۰ تومان خواهد بود. دریافت پیامک رایگان است.

raw?appid=YMailNorrin&ymreqid=9d22aaf3 1094 c0b4 1c0b c50001011300&token=zitEzqOML3j84e6ealFTT5U7
مشترکان ایرانسل می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #۸*۱۱۱۱* و یا استفاده از نرم افزار کاربردی ایرانسل من پس از فعال‌سازی رومینگ بین المللی از بسته‌های ۱۰ مگابایت روزانه رایگان خود استفاده کنند. همچنین بسته‌های ویژه ارائه شده با شماره‌گیری کد #۲*۳*۱۱۱۱* یا از طریق نرم افزار کاربردی ایرانسل ‌من در دسترس مشترکان قرار دارند.

 

ایرانسل همچنین ۵ بسته‌ ویژه ۷۵ تا ۱۰۲۴ مگابایتی، مطابق جدول زیر، برای حجاج در نظر گرفته است که این دسته از مشترکان ایرانسل از زمان فعال‌سازی بسته‌های ویژه حج تا یک هفته برای استفاده از آن‌ها زمان دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *