tolid.tiba

تحویل ۷۰ هزار خودرو به مشتریان سایپا

تصویر روز: قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش با بیان اینکه این گروه در ماه‌های خرداد و تیر امسال بیش از ۷۵ هزار دستگاه خودرو را تولید، تکمیل و تجاری‌سازی کرده، اظهار کرد: از این تعداد، ۷۰ هزار خودرو به مشتریان تحویل شده و ۵ هزار دستگاه نیز در مرحله تخصیص و تحویل است.
به گزارش تصویر روز مجید باقری افزود: گروه خودروسازی سایپا از پنجم خرداد تا پنجم مردادماه، ۷۵ هزار دستگاه خودرو را آماده تحویل به مشتریان کرده که بخش قابل توجهی از این محصولات به صورت عبور مستقیم بوده و بدون کسری قطعه تولید و تحویل سیستم فروش گروه خودروسازی سایپا شده است.

وی گفت: حدود ۵ هزار دستگاه خودرو باقیمانده از محصولات یاد شده، در مرحله تخصیص و تحویل نهایی به مشتریان قرار دارد و در روزهای آتی به‌دست مصرف‌کنندگان خواهد رسید.

قائم‌مقام مدیرعامل گروه سایپا تصریح کرد: سایپا تمام تعهدات برجای مانده از گذشته را در کنار تعهدات جدید خود در حوزه فروش فوری را با سرعت پاسخ خواهد داد تا بازار محصولات این گروه به ثبات کامل دست یابد.

گفتنی است با عرضه مستمر محصولات سایپا به بازار و پاسخ‌گویی به تعهدات توسط این گروه و تحویل محصولات به مشتریان، التهاب قیمت خودروهای سایپا فروکش کرده و بازار محصولات این مجموعه در مسیر تعادل و آرامش قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *