3200232

تقدیر از فعالیت های بسیج اصناف در پلدختر

تصویر روز: نماینده بسیج اصناف کشور در شهر سیل‌زده پلدختر از تعمیر و بازسازی ۱۰۰ واحد مسکونی سیل‌زده پلدختر توسط این نهاد خبر داد.

به گزارش تصویر روز به نقل از مهر ، سلمان شریفی در حاشیه بازدید نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی از واحدهای در دست تعمیر توسط بسیج اصناف گفت: این نهاد کار مرمت، تعمیر و بازسازی ۱۰۰ واحد مسکونی آسیب دیده از سیل را در شهر پلدختر به عهده گرفته که تا کنون از این تعداد ۷۴ واحد مسکونی را در محلات فقیر نشین  مرمت،  تعمیر و بازسازی کرده است.

وی اظهار داشت: بسیج اصناف کشور کار مرمت، تعمیر و بازسازی ۲۶ واحد مسکونی باقیمانده را در شهر سیلزده پلدختر تا عید سعید غدیر به پایان رسانده و تحویل مالکان می دهد.

تقدیر از فعالیت های بسیج اصناف در پلدختر

سید حمیدرضا کاظمی نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی نیز در جریان بازدید از منازل مسکونی آسیب دیده از سیل در شهر پلدختر  اظهار داشت: برای چندمین بار با نماینده بسیج اصناف کشور در شهر سیل زده پلدختر از فعالیت های این مجموعه در این شهر بازدید شد.

3200229

وی افزود: بسیج اصناف کشور با شناسایی سیل زدگان پلدختری که بیشتر در مناطق فقیر نشین این شهر بر اثر سیل دچار آسیب شده، افراد ضعیف و کسانی که تمکن مالی ندارند اقدام به تعمیر منازل آسیب دیده آنها کرده است.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیج اصناف کشور با دعوت از گروه های جهادی،  سازماندهی آنها و با مدیریت و نظارت و خرید مصالح اقدام به تعمیر منازل مسکونی آسیب دیده از سیل در شهر پلدختر برای سیل زدگانی که توان تعمیر ندارند کرده که جای تقدیر دارد.

کاظمی افزود: بسیج اصناف کشور در شهر سیلزده پلدختر پس از  بازسازی این منازل مسکونی سیلزده آن را تحویل مالکان می دهند که این اقدام خداپسندانه لبخند را بر لبان سیلزدگان می نشانند.

3200231

وی خاطرنشان کرد: این اقدام گروه های جهادی و بسیج اصناف کشور که با عشق همراه است، موجب ایجاد امید در دل خانواده های ضعیف سیلزده پلدختری می شود که تا قبل از آن فکر نمی کردند که مشکل آنها به این آسانی برطرف شود.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی افزود: به عنوان خدمتگزار مردم شهرستان پلدختراز زحمات،  تلاش های مخلصانه همراه با دلسوزی مجموعه بسیج اصناف در شهر سیلزده پلدختر که با بازسازی منازل آسیب دیده از سیل لبخند را بر لبان سیلزدگان می نشانند کمال تشکر و قدردانی را دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *