hasanpor.1

فرهنگ حمایت و خرید کالای ایرانی باید نهادینه شود

تصویر روز: رئیس سازمان بسیج اصناف کشور اعلام کرد: نمایشگاه کاراکترمحور از بخش های جذاب نمایشگاه ایران نوشت به شمار می رود که فعالیت پژوهشی بسیار زیادی برای برپایی آن انجام شده است. 

به گزارش تصویر روز غلامرضا حسن‌پور در حاشیه بازدید از هفتمین نمایشگاه ایران نوشت در گفتگو با خبرنگار ایران نوشت درخصوص ارزیابی خود از نمایشگاه نوشت افزار ایرانی اظهار کرد: هرسال که برای بازدید به نمایشگاه ایران نوشت مراجعه می کنم، رشد و تعالی را مشاهده می کنم؛ در همین نمایشگاه با تعدادی از تولیدکنندگان آشنا شدم که محصولات جدیدی را ارائه داده بودند و در حوزه کاراکتر نیز اقدامات مناسبی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: نمایشگاه کاراکترمحور از بخش های جذاب نمایشگاه ایران نوشت به شمار می رود که فعالیت پژوهشی بسیار زیادی برای برپایی آن انجام شده است. امیدوارم که اصناف و بازار بر روی محولات ایرانی سرمایه گذاری کنند تا ذائقه مشتری تغییر پیدا کند و اجناس ایرانی حضور فعال تری در بازار داشته باشند.

وی درباره حمایت نهادها و سازمان ها از جریان نوشت افزار ایرانی خاطرنشان کرد: متاسفانه دولت در فضای گفتمان رهبر معظم انقلاب قرار ندارد چراکه مباحث جناحی و سیاسی غالب است؛ باید فرهنگ جامعه به سمتی حرکت کند که حمایت و خرید کالای ایرانی نهادینه شود، مسائل اقتصادی ذیل آن قرار می گیرد. اگر در فرهنگ سازی موفق باشیم، اقتصاد نیز به تبع آن رویکرد مثبتی خواهد داشت.

حسن‌پور افزود: باید بخش هی خصوصی به موضوع حمایت از کالای ایرانی توجه بیشتری داشته باشند و به رویدادی نیاز داریم تا واردکنندگان، تولیدکنندکان، بازاریان و هنرمندان را گردهم جمع شوند تا اقدامات خوبی در حوزه نوشت افزار رخ دهد. از دولت هم خواهش می کنیم که از صنعت نوشت افزار ایرانی اسلامی حمایت کند.

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور تصریح کرد: بخش تسهیل گری، حمایت و نظارت توسط بسیج اصناف صورت می گیرد. باید برون سپاری انجام شود و مجموعه بسیج اصناف این آمادگی را دارد که در موضوعات مربوط به بخش های ارتباطی سازمان اصناف نظیر واردکنندگان، توزیع کنندگان و وزارت صمت توسط مجموعه اصناف صورت گیرد تا رویداد خوبی صورت گیرد. باید هوشیاری و بیداری واقعی صورت گیرد تا مردم از حربه فرهنگ غرب برای گمراه کردن کودکان و نوجوانان آگاه باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *