37aa2e77 6095 4815 bfb5 85b

بانک تجارت به پروژه های گل گهر تسهیلات می دهد

تصویر روز:  بانک تجارت در راستای حمایت و افزایش تولیدواشتغال کشور به پروژه های گل گهر تسهیلات می دهد. این تسهیلات به طرح توسعه آهن و فولاد گل گهر، کنسانتره خرامه و سایر طرح های توسعه منقطه گل گهر اختصاص می یابد

به گزارش تصویرروز،رضا دولت آبادی مدیرعامل بانک تجارت طی دیداری که با جمشید ملارحمان مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در محل دفتر این شرکت داشت گفت:این بانک تسهیلاتی در اختیار پروژه های شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر، طرح گندله سازی خرامه و سایر طرح های توسعه منطقه گل گهر قرار می دهد.
دولت آبادی که همراه با تیم اعتباری و ارزی بانک تجارت در این جلسه حضور یافته بود، افزود: این بانک در عین حال به منظور تضمین اوراق صکوک اجازه، همکاری های لازم را با شرکت های منطقه گل گهر انجام خواهد داد. مدیرعامل بانک تجارت ضمن ارزنده شمردن روابط موجود میان دو مجموعه، از موافقت مجموعه متبوع خود برای گسترش روابط دو طرف خبر دادو برآن تاکید ورزید.
همچنین در این دیدار، جمشید ملارحمان ضمن ابراز قدردانی از مدیرعامل بانک تجارت در ارتباط با همکاری با مجموعه شرکت های گل گهر، به معرفی وضعیت جاری شرکت و طرح های در دست اقدام پرداخت. ملارحمان در ادامه افزود: شرکت معدنی و صنعتی گل گهر یکی از شرکت های فعال این منطقه می باشد که نقش مهمی در سیاست گذاری و مدیریت منطقه را برعهده دارد. وی یادآور شد: این شرکت در حال حاضر با ظرفیت تولید بیش از ۱۵ میلیون تن کنسانتره و بیش از ۱۰ میلیون تن گندله بزرگترین تولید کننده کشور می باشد و با اجرای پروژه های توسعه و بهینه سازی خطوط شرکت، در افق چشم انداز، مجموع تولیدات سالانه این شرکت به بیش ۳۰ میلیون تن خواهد رسید.
به گزارش تصویر روز مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر همچنین به فرصت های سرمایه گذاری این منطقه اشاره کرد و خواستار تعمیق همکاری های دوجانبه شد. لازم به ذکراست بانک‌ تجارت در کنار ارایه خدمات بانکی با کیفیت وشایسته به مشتریان خود،اعتقاد داردباید به مسئولیت اقتصادی خودنیز به‌عنوان یکی ازمحورهای مهم مسئولیت‌ اجتماعی در هر سازمانی توجه ویژه داشته‌باشد. بی‌شک حمایت ازطرح‌های تولیدی که منجر به افزایش اشتغال جوانان درکشور می‌شود، نه تنها از بعد اقتصادی بلکه از بعد اجتماعی و فرهنگی نیز به نفع کشور خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *