bimeh sarmad

افتتاح شعبه بیمه سرمد در قزوین



تصویر روز: شعبه قزوین بیمه سرمد با حضور مدیرعامل این شرکت، افتتاح شد.

به گزارش تصویر روز مهندس مهدی مهدوی در آیین افتتاح این شعبه، ضمن تبریک هفته دولت، از توسعه شعب این شرکت در اقصی نقاط کشور ابراز خشنودی کرد و گفت: بدون شک گسترش زنجیره خدمت رسانی، تسریع در ارائه خدمات به مشتریان و سهولت دسترسی آنان را به خدمات بیمه ای به دنبال خواهد داشت.
مدیرعامل بیمه سرمد در این مراسم، با اشاره به پتانسیل ها و ظرفیت های بالقوه استان قزوین، افتتاح شعبه در این استان را به عنوان فرصت نام برد و اظهار امیدواری کرد: با همت مدیریت و کارشناسان این شعبه، اعتماد هموطنان قزوینی را جلب نماییم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود، رشد قیمت سهام بیمه سرمد را در بازار فرابورس مورد توجه قرار داد و گفت: رشد قابل توجه «وسرمد» در سال جاری، نشان از اعتماد بیمه گذاران به شرکت جوان سرمد دارد.
مهندس مهدوی، عملکرد مطلوب شرکت در فرآیندهای مالی را در ۵ماهه نخست سال جاری، زمینه‌ساز اعتماد سهامداران دانست و افزود: روند رو به رشد شرکت، رشد ارزش سهام را در بازار سرمایه به دنبال داشته است که در سال جاری تمامی تلاش خود را در جهت استمرار این روند، به کار خواهیم بست.
دکتر غلامی مدیر شعب بانک صادرات استان قزوین و معاونان وی، دکتر آصفی مدیرعامل هلال احمر استان قزوین و معاونان وی، امید گودرزی معاون فنی بیمه‌های اشخاص، حسین قربانی مدیر بیمه‌های آتش‌سوزی، احد چگینی مدیر استان قزوین بیمه سرمد و جمعی از کارکنان و نمایندگان این استان نیز در این مراسم حضور داشتند.

aaeb2abf 0357 4cd0 9fb3 f13dabbad810

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *