7c9f8e53 c6db 482f 9cf0 bb5

بیانیه گام دوم انقلاب معیار فعالیت های بسیج اصناف است

تصویر روز: رئیس بسیج اصناف کشوراز اصناف وتولیدکنند گان به‌عنوان رزمندگان جنگ اقتصادی نام برد و عنوان کرد: با تکیه بر توان این افراد می‌توان در این جنگ در مقابل دشمن فتنه‌گر به پیروزی برسیم.

به گزارش تصویر روز به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف قم، غلامرضا حسن پور در دیدار با آیت الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس و نماینده ولی فقیه در استان قم که به مناسبت سالروز بسیج اصناف در سالن محراب حرم مطهر کریمه اهلبیت(س) انجام شد، بیانیه گام دوم انقلاب را معیار فعالیتهای سازمان بسیج اصناف دانست و اظهار کرد: حرکت خود را از حوزه تبینی و تشریحی فراتر کرده و به حوزه عمل وارد شده ایم.

وی با اشاره به اینکه سه میلیون واحد صنفی و ۶۰۰ هزار واحد تولیدی در کشور فعالیت دارند، عنوان کرد: فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی تقویت تولیدات داخلی است و این واحدهای تولیدی به صورت مستقیم با فرمان رهبری در ارتباط هستند.

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور با تاکید بر اینکه به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی بازارها باید اسلامی و انقلابی بماند، تصریح کرد: بازار اسلامی و انقلابی دارای رونق بوده و کسب و کار حلال مورد توجه بازاریان قرار میگیرد؛ مبانی توحید باید با کارهای فرهنگی در میان اصناف ترویج شود.

وی از اصناف به عنوان رزمندگان جنگ اقتصادی نام برد و عنوان کرد: با تکیه بر توان این افراد میتوان در این جنگ در مقابل دشمن فتنه گر به پیروزی برسیم.

شایان ذکر است رئیس و جمعی از مسئولان بسیج اصناف استان قم و همچنین مسئولان رئیس سازمان صنعت نیز در این دیدارحضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *