خبر خوش بیمه ای برای فرزندان رانندگان

​تصویر روز: همزمان با ایام هفته دولت برای نخستین بار فرزندان رانندگان بخش حمل و نقل جاده‌ای کالا تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار می‌گیرند.
به گزارش روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، عبدالهاشم حسن‌نیا معاون وزیر و رییس این سازمان با اعلام این مطلب گفت:
طبق توافق‌های انجام شده میان نمایندگان صنوف کارگری و کارفرمایی بخش حمل و نقل و در راستای بهبود وضعیت رفاهی و حمایت‌های اجتماعی رانندگان حمل و نقل جاده‌ای کالا و خانواده آنها، مقرر شده است ۲ فرزند رانندگان که دارای سن کمتر از ۱۸ سال می‌باشند، تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گیرند که البته فرزندان دختر از شرط سنی مستثنی هستند.
وی افزود: رانندگان مشمول این طرح می‌توانند از تاریخ ۹۸/۸/۱۵ به مدت ۲ ماه با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به مراکز صدور کارت هوشمند رانندگان برای ثبت‌نام مراجعه کنند.
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به امکان ایجاد شده جهت ثبت‌نام رانندگان جامانده از ثبت‌نام سال گذشته اظهار داشت:
طبق توافق انجام شده، رانندگان جامانده برای بهره‌مندی از مزایای بیمه تکمیلی، از تاریخ ۹۸/۶/۱۵ به مدت ۲ ماه فرصت دارند با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به مراکز صدور کارت هوشمند رانندگان مراجعه کنند.
وی با اشاره به خدمات جدید ارایه شده در بیمه تکمیلی گفت: در بیمه تکمیلی سال‌ جاری، هزینه بیمه زایمان به خدمات بیمه تکمیلی اضافه شده است.
حسن‌نیا افزود:به منظور ارتقای سطح خدمات و افزایش سقف پوشش‌های تعیین شده در قرارداد یادشده، مقرر شد نشست مشترکی میان کانون انجمن‌های صنفی شرکت‌ها، کانون رانندگان و کانون انجمن‌های صنفی کامیونداران کشور تا قبل از تاریخ ۹۸/۹/۱۵ برگزار و اقدام لازم در این خصوص انجام شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام بیمه تکمیلی رانندگان خاطرنشان کرد:
مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام بیمه تکمیلی رانندگان شامل اصل و کپی کارت هوشمند رانندگان، اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی رانندگان و همسرو فرزندان آنها و شماره حساب شبا متعلق به راننده برای درج در سامانه مربوطه می‌باشد.
لازم به ذکر است، ۴۷۴۵ مرکز درمانی و ۴۳۹ نمایندگی شرکت بیمه‌گر در سراسر کشور آماده خدمت‌رسانی به مشمولان طرح بیمه تکمیلی رانندگان بخش حمل و نقل جاده‌ای کالا می‌باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *