zarif

ظریف: چیزی به اسم حمله محدود وجود ندارد

ظریف: پمپئو، سعی دارد از تعهدات آمریکا برای صدور روادید برای هیئت‌های سازمان ملل، شانه خالی کند

به گزارش تصویر روز به نقل از صدا و سیما؛ محمد جواد ظریف در پیامی در توئیتر خود نوشت وزیر پمپئو سعی دارد از زیربار تعهدات آمریکا برای صدور روادید برای هیئت‌های سازمان ملل متحد با توسل به تحریم‌های بیجا، شانه خالی کند. شاید درسی تاریخی برای همتای تازه کارم باشد: نلسون ماندلا تا سال ۲۰۰۸ در فهرست تروریستی آمریکا بود؛ ۱۵ سال بعد جایزه نوبل صلح را دریافت کرد.

پمپئو از زیربار تعهدات آمریکا شانه خالی می کند

وزیر امور خارجه کشورمان در پیام دیگری در صفحه توئیتر خود نوشت «اقدام به جنگ» یا «تحریک به جنگ»؟ باقی مانده های تیم بی (بعلاوه متحدان جاه طلب شان) سعی دارند دونالد ترامپ را برای ورود به جنگ فریب دهند. به نفع شان است که دعا کنند آنچه را که دنبالش هستند، به دست نیاورند. آنها هنوز در حال پرداخت هزینه جنگ بسیار کوچکتر یمن هستند که چهار سال پیش از سر تکبر از پایان دادنش خودداری کردند.هشدار توئیتی ظریف به

آقای ظریف در پیام دیگر توئیتری نوشت عادت های قدیمی به سختی از بین می روند وزیر پمپئو.
“دروغ گویی و فریبکاری” – و ناله و زاری برای جلب مشتریان خارجی که به خاطر خون و ثروت به نادیده گرفتن کامل روی آورده اند، طی چند روز گذشته به اوج خود رسیده است. راه جبران: غنیمت شمردن فرصت برای پایان دادن به فاجعه در یمن است نه گسترش دادن آن.

پمپئو از زیربار تعهدات آمریکا شانه خالی می کند

وزیر امور خارجه ایران همچنین در پیامی در صفحه توئیتر خود نوشت من در گفتگو با سی ان ان تاکید کردم چیزی به اسم حمله محدود وجود ندارد. ایران به دنبال جنگ نیست اما ما در دفاع از خودمان درنگ نمی کنیم. همچنین یمنی ها که سال ها تحت حملات ظالمانه بوده اند، انگیزه قوی برای ساختن هر چیزی دارند که برای دفاع از خودشان لازم است.

پمپئو از تعهدات آمریکا شانه خالی می کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *