k0 scaled

مراسم روز ملی کره جنوبی در تهران برگزار شد

تصویر روز:  ( حمید طلیمی ) مراسم روز ملی کره جنوبی شب گذشته با حضور جمعی از میهمانان داخلی و خارجی و برخی از سفرای سایر کشورها در تهران برگزار شد.

این مراسم فرهنگی هر ساله ابتدای فصل پاییز با هدف معرفی بیشتر فرهنگ ، آداب و رسوم مردم این کشور در تهران اجرا می‌شود. در مراسم شب گذشته یک گروه سنتی از این کشور برای شرکت کنندگان در مراسم روز ملی کره جنوبی به اجرای موسیقی پرداخت که این برنامه مورد استقبال شرکت کنندگان قرار گرفت.
در ادامه این مراسم آقای یو جانگ – هیان سفیر کره جنوبی در گفت و گوی اختصاصی با پایگاه خبری – تحلیلی تصویر روز به تشریح برنامه های این کشور در حوزه فرهنگی و هنری پرداخت.
وی با اشاره به برگزاری هفته فرهنگی این کشور اظهاراداشت: به منظور اجرای هر چه بهتر این هفته برنامه های فراوانی در بخش های مختلف فرهنگی ، هنری و ورزشی تدارک دیده شده است که بزودی جزئیات آن اعلام خواهد شد.
آقای یو جانگ – هیان با تاکید بر روابط خوب دو کشور ابراز امیدواری کرد: تلاش می کنیم با افزایش تبادلات فرهنگی و هنری این روابط همچنان بیشتر شود.
وی تصریح کرد: با برگزاری هفته فرهنگی ، سعی خواهیم کرد مردم ایران را با فرهنگ کره‌ای بیشتر آشنا نماییم.
شایان ذکر است از آغاز مناسبات جمهوری اسلامی ایران و کره جنوبی در سال ۱۹۶۲ میلادی تا کنون هر دو کشور همواره تلاش کرده اند تا روابطی دوستانه داشته باشند.
بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، کره جنوبی از نخستین کشورهایی بود که نظام جمهوری اسلامی را به رسمیت شناخت.طی سال های گذشته علی رغم روابط خوب بین تهران – سئول در مقاطعی نیز مناسبات دو کشور با فراز و نشیب هایی همراه بوده اما با توجه به اینکه مناسبات ایران و کره جنوبی از یک پشتوانه غنی تاریخی ، فرهنگی و  تجاری برخوردار است ، هرگز این روابط متوقف نشده و نخواهد شد.

k1

k2

k3

k4

k5

k6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *