saderat.logo

بانک صادرات در بین ۵۰ شرکت برتر بورسی

تصویر روز: بررسی سهام بانک صادرات ایران طی هفته‌های اخیر نشان از روند رو به رشد سهم «وبصادر» دارد. عوامل بسیاری در رشد این سهم دخیل هستند. همچنین پیش‌بینی می‌شود که در صورت رفع تحریم‌ها بانک صادرات ایران، یکی از بانک‌های جذاب برای سرمایه‌گذاران بورسی باشد. روندی که باعث شده این بانک همچنان در بین ۵۰ شرکت برتر بورسی قرار بگیرد.
به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران و به نقل از پایگاه خبری «بورس امروز»، طی دو هفته گذشته نماد بانک صادرات ایران، عمدتا رنگ سبز به خود دیده و بررسی‌ها نشان از افزایش تدریجی قیمت سهم در هفته‌های اخیر داشته است.

حضور در بین ۵۰ شرکت برتر بورسی
بررسی و رتبه‌بندی فصلی بورس اوراق بهادار در حالی منتشر شده که بانک صادرات ایران به عنوان یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های حاضر در بازار سرمایه همچنان جایگاه خود را حفظ کرده است.
در جدیدترین رتبه‌بندی که سازمان بورس اوراق بهادار تهران برای سه ماهه دوم سال جاری منتشر کرده بانک صادرات ایران همچنان جزو ۵۰ شرکت برتر بورسی است و توانسته به لحاظ مالی خود را در شرایط خوبی نگه دارد.
آن طور که برخی کارشناسان معتقد هستند سهم «وبصادر» در نیمه دوم سال با استقبال بسیاری از سوی سهام‌داران مواجه خواهد شد. گفته می‌شود در بین بانک‌های بورسی بانک صادرات ایران، جزو بانک‌هایی است که در نیمه دوم سال رشد قابل توجهی خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *