bank tejarat.1

توزیع اقلام دارویی کارکنان بانک تجارت درپایانه های مرزی

تصویر روز: رییس اداره روابط عمومی بانک تجارت اقدامات و برنامه های این بانک برای خدمت رسانی به زوار کربلا در اربعین حسینی را تشریح کرد.

محمد احمدی آذر در گفت و گویی با اشاره تمهیدات این بانک برای خدمت رسانی به زوار امام حسین (ع) گفت: بانک تجارت با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی استانهای خوزستان، ایلام و کرمانشاه اقلام دارویی به ارزش یک میلیارد ریال تهیه کرده که این اقلام جهت توزیع در بین زوار امام حسین به مراکز بهداشتی و درمانی در پایانه های مرزی تحویل شده است.
سخنگوی بانک تجارت با بیان اینکه امکانات پرداخت الکترونیک اعم از خودپرداز و پایانه های فروش در نقاط مرزی فراهم شده است افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده شعب کشیک بانک تجارت در استانهای مرزی منتهی به کشور عراق ارائه خدمات به مسافرین اربعین را عهده دار خواهند بود و تمهیدات لازم برای تامین وجه نقد و پول رسانی به این شعب انجام شده است.

bdb353cc 3929 40c5 8c27 3f388d2ffdb0
رییس اداره روابط عمومی بانک تجارت از استقرار دستگاه های خودپرداز سیار این بانک در پایانه های مرزی خبر داد و یادآور شد: سه دستگاه خودپرداز سیار در پایانه های مرزی شلمچه، مهران و خسروی از سوی این بانک مستقر شده که انواع خدمات بانکی مورد نیاز را به زوار ارائه می کنند . علاوه بر این، ۲۳ دستگاه خودپرداز بانک در مسیر مسافران کربلا در استانهای کرمانشاه ، ایلام و خوزستان نیز وجود دارد که این دستگاه ها و سه خودپرداز سیار بانک از امکان پرداخت وجه نقد مورد نیاز زوار تا سقف ۵ میلیون ریال در شبانه روز صرفا برای دارندگان تجارت کارت و ۲ میلیون ریال برای سایر بانکها برخوردار بوده و این افزایش سقف برداشت در این دستگاه ها تا پایان مهرماه ادامه خواهد داشت.
احمدی آذر به دیگر اقدامات بانک تجارت در این ایام اشاره داشت و افزود:کارکنان بانک تجارت در جمع سپاری انجام شده مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون ریال نذورات خود را برای اربعین جمع آوری کرده که این مبلغ برای برپایی موکب و ایستگاه صلواتی در استانهای مرزی هزینه شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *