forosh khodro

بازار خرید و فروش خودرو جان گرفت

تصویر روز: رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو: تعادل در قیمت خودرو‌ها مراجعه مشتریان را برای خرید این کالا افزایش داده است.

 رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو در گفتگوی تلفنی با صداوسیما گفت : تعادل در قیمت خودرو‌های داخلی و مونتاژی، مراجعه مشتریان را برای خرید این کالا افزایش داده است.
آقای سعید موتمنی ، با اشاره به اینکه در چند ماه گذشته، بازار ارز نوسان قیمت نداشته است افزود: بر این اساس، در بازار خودرو نباید شاهد نوسان قیمت بود.
وی با اشاره به ثبات نسبی قیمت‌ها در بازار خودرو گفت: قیمت خودرو‌های مونتاژی به تعادل رسیده است و حتی در برخی موارد، کمتر از قیمت کارخانه، در بازار عرضه می‌شود.
رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو با بیان اینکه در بازار خودرو‌های داخلی نیز بجز برخی موارد، تعادل قیمت وجود دارد افزود : در یک ماه گذشته بازار خودرو آرام بوده است ،​ البته در انواعی از خودرو‌ها مثل سمند و پژو ۲۰۶ به دلیل کاهش عرضه، با نوسان قیمت مواجه بودیم.
موتمنی درخصوص قیمت برخی خودرو‌های پر فروش داخلی گفت: هم اکنون پراید ۱۳۱، ۴۳ میلیون تومان، ​ پراید ۱۱۱، ۴۷ میلیون تومان، تیبا ۵۱ میلیون تومان ، پژو ۴۰۵، ​ ۷۳ میلیون تومان ، سمند ۷۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان ، ​ پژو پارس ۹۱ میلیون تومان و پژو ۲۰۶ ساده تیپ ۵ نیز ۹۳.۵ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.
وی افزود: در گروه خودرو‌های مونتاژی، ​خودرو ۲۰۰۸، ۳۰۵ میلیون تومان، سراتو ۲۸۱ میلیون تومان و جک سری ۵ نیز ۲۶۰ میلیون تومان در بازار داد و ستد می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *