DSC 3110 3150

کارنامه موفق بهاری فر در بیمه ما

تصویر روز: رشد ۵۲ درصدی حق بیمه صادره، افزایش ۷۳ درصدی درآمد حق بیمه، جهش ۳۰ درصدی درآمد سرمایه‌گذاری از محل سایر منابع، از جمله دلایل اصلی رشد ۹۷ درصدی سود شرکت بیمه ما به مدیریت حجت بهاری‌فر در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال است.
به گزارش تصویر روز به نقل از دنیای بانک کارنامه حجت بهاری‌فر در پایان شش‌ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال نشان می‌دهد که حق بیمه صادره شرکت بیمه ما از ۲۷۶ میلیارد تومان با رشدی ۵۲ درصدی به حدود ۴۱۹ میلیارد تومان رسیده و درآمد این شرکت هم با رشدی ۷۳ درصدی از ۱۶۲ میلیارد تومان به حدود ۲۸۱ میلیارد تومان در بازه زمانی یادشده قد کشیده است.

این در حالی است که هزینه خسارت پرداخت شده شرکت بیمه ما در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال تنها ۶۵ درصد رشد کرده ولیکن درآمد شرکت از محل ذخائر فنی در این مدت ۶۱ درصد و سود شرکت از محل فعالیت‌های بیمه‌ای ۹۲ درصد و درآمد از محل سرمایه‌گذاری سایر منابع بیمه ما هم رشدی ۳۰ درصد داشته است. به این ترتیب سود خالص شرکت بیمه ما از ۳۲ میلیارد تومان در نیمه نخست پارسال با جهشی ۹۷ درصدی به بیش از ۶۳ میلیارد تومان رسیده است. هرچند گزارش مدیرعامل شرکت بیمه ما هنوز حسابرسی نشده است اما برآوردها نشان می‌دهد که سود خالص هر سهم شرکت بیمه ما از ۲۱۴ ریال در نیمه نخست پارسال با افزایشی ۹۷ درصدی به ۴۲۱ ریال برسد. سرمایه کنونی شرکت بیمه ما ۱۵۰ میلیارد تومان است.

741723738892904199

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *