melal

بررسی عملکرد شعب موسسه ملل در مناطق

تصویر روز: جلسه تجزیه و تحلیل عملکرد مناطق،حوزه ها و شعب در سالن کنفرانس ساختمان مرکزی موسسه اعتباری ملل برگزار شد.
این جلسه با ارائه گزارش معاون امورشعب آغاز و سپس مدیر عامل موسسه  آقای جوادی بااشاره به بیاناتی از مقام معظم رهبری(حفظه الله) همکاران رابه تدبیر در معیشت درامور کاری و زندگی توصیه کرد.
وی در ادامه بااشاره به گزارش معاون امور شعب  آقای فرزاد طحان از عملکرد کلیه همکاران شعب در عملکردسه ماهه دوم سال٩٨وحصول به اهداف تقدیرو تشکر کرد.

وی گت: البته یک سری ملاحظات هم وجود داردوهمکاران بایدعلل رشدرا بررسی کنند وباتقویت نکات مثبت آن به رشدی پایدار دست پیداکنندوسهم خودرا ازبازار منابع جذب کنند.موضوع مهم در رسیدن به اهداف توجه ورعایت دقیق ضوابط ابلاغی ازسوی ناظر بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران است که بایدمدنظرقرارگیرد.
در این جلسه قائم مقام موسسه قای محمدرضا مروجی مطالبی را به سمع و نظر حاضرین رساندندوضمن بررسی وضعیت کشور ازلحاظ تورم ورشدنقدینگی اظهار داشتند جذب منابع ورسیدن به هدف تعیین شده توسط همکاران کار بزرگی بوده وجای تقدیر دارداماباتوجه به بالارفتن حجم نقدینگی درکشور تا جذب منابع مورد انتظار ورسیدن به سهم مناسب از بازارراه زیادی در پیش داریم .
و در ادامه خاطر نشان کرد: تبدیل سپرده های روز شمار به ماه شمار اتفاق خوبی بودکه توسط بانک مرکزی اتخاذ و به اجرا گذاشته شد وامیدواریم که سپرده های مدت دار بیش از یک سال نیز احیا شوند تا باجذب منابع دراین بخش امکان پرداخت تسهیلات به بخش های زیرساختی وتولیدی فراهم گردد.
گزارش عملکردشعب هرحوزه به تفکیک توسط رییس اداره بهبود روش ها دکتر زاده باقر ارائه ودر ادامه معاون امور شعب وروسای مناطق نیزتوضیحات لازم را از حوزه ها و شعب زیرمجموعه خود به سمع و نظر حاضرین رساندند .
در حاشیه جلسه مدیرعامل کارگزاری ملل ورئیس صندوق اعتمادملل ضمن ایراد سخن به سوالات روسا حوزه ها پاسخ دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *