hasanpor.1

حسن پور: وظیفه فعلی اصناف جهاد اقتصادی است

تصویر روز: رییس بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در یادواره ۷۲ شهید اصناف شهرستان چالوس، ضمن تشریح معنای کلمه جهاد اعلام کرد: « جهاد» کلمه بسیار مقدسی است که در قرآن مجید وکلام وحی، به کرات ذکر شده است.
دکتر غلامرضا حسن پور با بیان این مطلب ضمن برشمردن انواع جهاد از دیدگاه اسلام و قرآن، در قالب جهاد اکبر و جهاد اصغر، تصریح کرد: تازمانی که ظلم است، درمقابل آن جهاد هم وجوددارد.

وی در شرایط فعلی جهاد اقتصادی را وظیفه اصلی اصناف ،بازاریان و فعالان اقتصادی برشمرد و گفت: نباید شعله جهاد در کشور فروکش کند.بلکه باید با مجاهدت همه اصناف و فعالان اقتصادی از شرایط موجود خارج شده و شاهد رونق اقتصاد در کشور باشیم.

وی در ادامه به موضوع برجام اشاره کرد و گفت: برجام در این ۶ سال جز خسارت برای ما نداشت و متأسفانه به توصیه های مقام معظم رهبری توجه نشد و برای جبران آن باید با جهاد سیاسی جلوی زیاده خواهی های دشمن بدعهدایستاد.
دکتر حسن پور یکی دیگر از صحنه های جهاد در میدان سیاسی را انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی برشمرد و گفت: درانتخابات مجلس منتظر عمل جهادگونه ملت رشیدایران درصحنه سیاست هستیم و امیدواریم مجلس یازدهم مجلس طراز گام دوم انقلاب باشد.

24e0c280 e9e4 4ec3 b5a1 5273afb80cd0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *