digi1 3

نقشه تحول دیجیتال بانک ملت تا پایان سال نهایی می شود

تصویر روز: مدیرعامل بانک ملت نیز در سخنانی با اشاره به این نکته که این جلسه دومین جلسه بانکداری آینده و تحول دیجیتال در این بانک است، اظهار داشت: کسب و کارهای دیجیتال از بخش های پویا و در حال توسعه در اقتصاد بزرگ دنیا هستند و رشد بخش اقتصاد دیجیتال سه برابر رشد کل اقتصاد کشورها است.

دکتر محمد بیگدلی، توسعه دیجیتال را نیازمند سه مولفه شامل سیاست های دولت و الزامات وزارت اقتصاد، زیرساخت های فیزیکی، دانش دیجیتال و توسعه بسترهای دیجیتال از محیط های داخلی به محیط های بین المللی خواند و یادآور شد: خوشبختانه با برگزاری جلسات مکرر و پیگیری های وزارت اقتصاد، بحث بانکداری دیجیتال سرعت گرفته است.
مدیرعامل بانک ملت با اشاره به این نکته که بانک ملت ظرفیت های کم نظیری در زمینه فناوری اطلاعات دارد و از این نظر در کشور دارای رتبه نخست است، اضافه کرد: دانش دیجیتال هم نیازمند توانمندسازی کاربران است که بانک ملت در این زمینه گام های بلندی برداشته است.
وی با تاکید بر این نکته که بانک ملت از سال ۹۶ اقدامات خود را در حوزه بانکداری دیجیتال شروع کرده است، تصریح کرد: از ابتدای سال ۹۷ سند تحول افق ۱۴۰۰ این بانک در ۹ محور تدوین شده که یکی از آنها بانکداری دیجیتال است ضمن این که از ابتدای سال جاری منشور ۹۸ طراحی شده که باز هم یکی از محورهای آن بانکداری دیجیتال قرار داده شده است.
دکتر بیگدلی، راه اندازیCore۲، بانکداری اجتماعی و بانکداری باز را سه اقدام در حال انجام از سوی بانک ملت در این راستا خواند و افزود: در طول سال های ۹۷ و ۹۸ جلسات کارگروه بانکداری دیجیتال به ریاست عضو هیات مدیره و با حضور متخصصان داخل و خارج بانک برپا شده و مدیران ارشد و میانی و کارشناسان نیز آموزش های لازم را در این زمینه دیده اند.
به گفته وی، نقشه راه تحول دیجیتال بانک ملت نیز در حال استخراج است که تا پایان سال نهایی شده و به هیات مدیره برای تصویب نهایی ارائه خواهد شد.
در این جلسه اعضای کارگروه بانکداری دیجیتال نیز با قدردانی از گزارش ارائه شده در زمینه پیشرفت بانک ملت در این حوزه، اظهار امیدواری کردند که این مباحث هرچه زودتر به مرحله عملیاتی برسد تا این بانک در بحث بانکداری دیجیتال نیز با پیشرفت های قابل توجهی رو به رو شود.
به گفته آنان، بانک ملت همیشه در مسیر تحول، برنامه داشته است و هم اکنون نیز اقدامات نظام یافته ای را در حوزه بانکداری دیجیتال شروع کرده است و برنامه هایی را نیز در دستور کار دارد.
اعضای کارگروه بانکداری دیجیتال تاکید کردند که بانک ملت در مدل های جدید کسب و کار همیشه از بانک های پیشرو کشور بوده که این امر ناشی از تغییر دیدگاه در این بانک است.
آنان به مدیرعامل بانک ملت بابت داشتن نیروهای کلیدی که سعی می کنند برنامه محور حرکت کنند و تاکنون نیز دستاوردهای خوبی داشته اند، تبریک گفتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *