bimeh novin

سود ۳۰۳ میلیارد ریالی بیمه نوین در ۹ ماه

تصویر روز: شرکت بیمه نوین مطابق صورت سود و زیان منتشره دوره ۹ ماهه منتهی به آذر ۱۳۹۸، سودی بالغ بر ۳۰۳ میلیارد ریال کسب کرده است.
به گزارش تصویر روز شرکت بیمه نوین که در حال حاضر با ۱۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه ثبت شده، فعالیت می کند در عملکرد ۹ ماهه خود مبلغ ۲۰۲ ریال سود خالص هر سهم قابل انتساب به صاحبان سهام عادی شناسائی کرده است. ضمن اینکه در دوره یاد شده مبلغ ۷,۶۱۶ میلیارد ریال حق بیمه صادر کرده که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال مالی گذشته افزایش ۲۶ درصدی را نشان می دهد.
درآمد حق بیمه این شرکت نیز طی دوره مشابه سال قبل با رشد ۴۵ درصدی به مبلغ ۵,۳۱۴ میلیارد ریال رسیده و خسارت دریافتی از بیمه گران اتکایی نیز ۱۰۴ درصد افزایش یافته و در نهایت مبلغ ۱,۰۷۲ میلیارد ریال نیز در حساب های شرکت ثبت شده است.
نگاهی به ترازنامه بیمه نوین نشان می دهد که سرمایه گذاری های کوتاه مدت در دوره یاد شده نسبت به سال مالی گذشته ۲۷ درصد بیشتر شده و مبلغ ۶,۴۸۶ میلیارد ریال در این خصوص ثبت شده و جمع دارایی های شرکت نیز با ۴۰ درصد افزایش به مبلغ ۱۷,۷۴۷ میلیارد ریال رسیده است. به گزارش تصویر روز گفتنی است این شرکت در راستای توسعه فرآیند خدمت‌رسانی خود، همزمان با دهه مبارک فجر دو باجه جدید بیمه‌ای در شهرهای ملایر و آبادان افتتاح کرده است.
بر این اساس بیمه نوین در حال حاضر با ۳۹ شعبه، ١٣ باجه و یک مرکز تخصصی بیمه‌های زندگی و بیش از ١٩٠٠ نماینده جنرال و بیمه‌های عمر انفرادی و نیز بهره مندی از خدمات کارگزاران فعالیت می کند.
این شرکت اعلام کرده که در نظر دارد تا سال آینده با توجه به گسترش فعالیت ‌های خود، استقبال بیمه‌گذاران و سهولت بیشتر در ارائه خدمات به‌خصوص در بخش‌های صدور و پرداخت خسارت، علاوه بر گسترش جغرافیایی فعالیت های خود، توسعه محصولات و همچنین ارتقای شیوه های خدمت رسانی را در دستور کار قرار دهد.

1d5435ba 2976 4bf9 ab5b 33f9eec2a58f

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *