e8568f79 3602 4e23 bf36 0a7

حمایت بانک ملت از تولید و اشتغال کشور

تصویر روز: بانک ملت در راستای رونق تولید و حمایت از برندهای ایرانی، با پرداخت ۴۵ درصد از کل تسهیلات پرداختی به شرکت چای دبش، از تولید و اشتغال‌زایی دراین مجموعه حمایت کرد.

به گزارش تصویر روز تعدادی از خبرنگاران رسانه ها در راستای تورهای رسانه ای وزارت اقتصاد به همراه جمعی از مسئولان بانک ملت، از شرکت چای دبش بازدید کردند. این شرکت در طول دوران فعالیت خود تسهیلاتی از بانک ملت دریافت کرده و بنا به اعلام مدیران بانک ملت، این شرکت ایرانی از مشتریان خوب بانک نیز محسوب می شود.
در نشست کوتاهی که با مدیر عامل جوان این شرکت پس از بازدید خبرنگاران از خط تولید چای دبش برگزار شد، عنوان شد که این شرکت توانسته با حمایت بانک ملت به جایگاه خوبی دست‌ یابد. همچنین در حال حاضر، هزار و ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۵ هزار نفر نیز به صورت غیرمستقیم در این شرکت اشتغال دارند.
این شرکت علاوه بر در اختیار داشتن حدود ۲۰ درصد از سهم بازار داخلی، ۵۰ درصد از تولیدات خود را نیز به خارج از کشور صادر می کند. بانک ملت با هدف افزایش توان صادراتی تولید کنندگان، حمایت از طرح‌های تولیدی به ویژه طرح‌های دارای بازار صادراتی را در اولویت تامین مالی خود قرار داده و حمایت از مجموعه چای دبش نیز در همین راستا صورت گرفته است.

بنا به گفته مدیران این شرکت، این سرمایه گذاری با هدف تامین محصولات متفاوت و با کیفیت پا به عرصه صنعت چای کشور گذاشته است. بر اساس ارزیابی های انجام شده از سوی نهادهای مرجع مرتبط با صنعت چای، امروز چای دبش به یکی از برندهای مطرح و معتبر بین المللی در صنعت چای تبدیل شده و محصولات آن به کشورهایی چون روسیه، امارات، عربستان، عراق، سوریه و … صادر می شود.
گفتنی است، طبق آخرین آمارهای ارائه شده کل سرمایه گذاری گروه چای دبش ۳۳۲۰۰ میلیارد ریال و کل تسهیلات دریافتی از بانک ها نیز ۴۵۰۰ میلیارد ریال است. همچنین ۴۵ درصد از کل تسهیلات پرداخت شده به این شرکت نیز توسط بانک ملت انجام شده است.
شرکت چای دبش برای اولین درکشور به تکنولوژی روز دنیا در حوزه بسته بندی و چاپ در صنعت چای مجهز شده است. با توجه به اینکه شرکت می بایست زیرساخت‌های مورد نیازخود را فراهم می‌کرد تا محصول به موقع دراختیار مصرف کنندگان قرار گیرد ازاینرو مدیریت کارخانه تصمیم گرفت که بخش چاپ را هم در خود کارخانه مستقر کند و بهترین تکنولوژی روز دنیا در این بخش را از آلمان وارد کشور کرد. این شرکت با تجهیز پیشرفته ترین دستگاه های بسته بندی چای به عنوان بزگترین ومجهزترین کارخانه در صنعت چای در خاورمیانه قلمداد می گردد.

de3a6a88 899d 4d4b 92ae fe0a0e305c01

eea62839 02db 45c9 a5ba bd58713c0539

4470ac59 080a 43fe bf60 e36f3e38382e

fa3a1e93 d666 462a 8f19 a2ed068a419c

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *