ikco.1

خدمات سریع و بدون نوبت ایساکو به مشتریان

تصویر روز: شرکت ایساکو  که همواره با ارایه خدمات نوین خود را در صدر جدول مشتری مداری قرار داده ، با اجرای طرح خدمات سریع ( کوییک سرویس ) به استقبال نوروز رفت.

این شرکت با بررسی و نیاز سنجی خواست مشتریان به ویژه در ایام پایان سال، ارایه دو سرویس پُر مخاطب شامل تعویض روغن و فیلتر های خودرو را در این طرح عملیاتی کرد تا از این طریق در کوتاهترین زمان ممکن به مشتریان خدمات ارایه نماید. با راه‌اندازی «کوییک سرویس» در نمایندگی‌های منتخب، این خدمات در کمتر از سی دقیقه به دارندگان محصولات ایران‌خودرو ارائه خواهد شد.

طبق اعلام روابط عمومی شرکت ایساکو، این شرکت خدمت نوینِ کوییک سرویس (خدمات سرویس سریع) را در ۱۱ نمایندگی خود، اجرایی کرده است.

 «سرویس سریع» خدمت جدیدی است که در حال حاضر در برخی نمایندگی منتخب ایساکو در شهرهای تهران، کرج، تبریز و ارومیه اجرایی شده و مشتریان می‌توانند برای دریافت خدماتی همچون تعویض روغن و فیلترهای خودرو، بدون اخذ نوبت به این نمایندگی‌ها مراجعه کنند.

این گزارش حاکی است، زمان حضور مشتریان در این طرح، از پذیرش تا صدور فاکتور، کمتر از سی دقیقه خواهد بود و در این مدت مالک می‌تواند با حضور در جایگاه ویژه نمایندگی از نزدیک شاهد تعمیرات خودرو باشد.

از نقاط قوت این طرح، تامین اقلام متنوع از برندهای مختلف و ایجاد حق انتخاب برای مشتریان می‌باشد. این اقلام به صورت رقابتی با بازار قیمت‌گذاری شده است. همچنین به منظور افزایش رضایت مشتریان، اجرت سرویس‌ها نیز به طور متوسط با ۳۵ درصد کاهش نسبت به گذشته محاسبه خواهد شد.

در خصوص مزایای این طرح می‌توان به کاهش چشمگیر زمان و هزینه، تنوع و ضمانت کیفی قطعات و حضور در کنار خودرو حین تعمیرات، در نمایندگی‌های منتخب ارائه خدمات «سرویس سریع» اشاره کرد.

لازم به ذکر است مراجعه به شبکه نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو این اطمینان خاطر را به دارندگان محصولات این شرکت می‌دهد که کارشناسان ماهر و خبره با بهره‌مندی از ابزار و تجهیزات استاندارد، به بررسی و رفع عیوب خودرو پرداخته و پس از انجام تعمیرات، کنترل کیفی و ارائه فاکتور رسمی با تشریح کامل خدمات، خودرو ترخیص خواهد شد.

همچنین با توجه به افزایش فروش قطعات غیر اصلی و تقلبی در بازار قطعات و لوازم یدکی، مراجعه به نمایندگی‌های مجاز مجموعه، تضمینی بر اصالت و کیفیت قطعات و موجب آسایش خاطر مشتریان خواهد بود.

در پایان گفتنی است، کوییک سرویس که در حال حاضر در ۱۱ نمایندگی مجاز در حال انجام است، طی سه فاز تا تیر ماه سال آتی، به نمایندگی‌هایی که فضای استاندارد برای ارائه این خدمت داشته باشند گسترش خواهد یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *