melal

اجرای ۷ طرح اقتصادی با مشارکت موسسه ملل

تصویر روز: برگزاری جلسه هماهنگی دکتر شجاعی استاندار خراسان شمالی با حجت الاسلام جوادی مدیرعامل موسسه اعتباری ملل در روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ در ساختمان مرکزی موسسه اعتباری ملل برگزار شد.

به گزارش تصویر روز براساس تفاهم نامه ای که بین استاندار خراسان شمالی و مدیرعامل موسسه اعتباری ملل در خصوص اجرای هفت طرح اقتصادی کشاورزی، صنعتی و گردشگری منعقد شد جلسه ای به منظور هماهنگی بیشتر برای اجرای طرح های فوق با حضور استاندار، فرماندار، شهردار و روسای ادارات خراسان شمالی و مدیرعامل، قائم مقام مدیرعامل، معاونت اداری و مالی و مدیرعامل گروه توسعه اقتصاد ملل برگزار و تصمیماتی برای سرعت بخشیدن به اجرای طرح ها اتخاذ گردید. در این جلسه آقای جوادی مدیرعامل موسسه با بیان آنکه موسسه اهداف مهمی را در راستای نقش آفرینی در اقتصاد کشور مد نظر دارد گفت بنگاه ها و واحدهای تولیدی کوچک و بزرگ نقش مهم و تاثیرگذاری در اقتصاد ایران اسلامی دارند که با ایجاد و حمایت و بهره گیری از ظرفیت آنها می توان اشتغال و تولید را بهبود بخشید و استان خراسان شمالی ظرفیت بزرگی را برای ایجاد اشتغال و توسعه طرح های اقتصادی، کشاورزی و گردشگری دارد.

melalbank news 981214
در ادامه استاندار خراسان شمالی گفت: ما در نظر داریم با همکاری موسسه ملل تحولی در استان ایجاد کنیم و همه دستگاه های مسئول در این زمینه بسیج شده اند تا هم استعلام های لازم را کسب کرده و موانع موجود بر سر راه را بردارند.
دکتر شجاعی از موسسه اعتباری ملل به عنوان ظرفیتی بزرگ در حوزه های مختلف یاد کرده و افزود استان باید همه مراحل مقدماتی اجرای پروژه ها را انجام داده و سپس از بخش خصوصی بخواهد تا عملیات اجرایی را آغاز کند.

طرح ساخت گلخانه در شیروان، ساخت مجتمع گردشگری روستای بیگان شیروان، توسعه صنعت فرش در استان، اجرای طرح گاوداری هزار راس در فاروج، کشت و صنعت در گرمه، سرمایه گذاری عمارت مفخم و ساخت گلخانه در اسفراین از مواردی است که بین استانداری خراسان شمالی و موسسه اعتباری ملل به امضا رسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *