beheshtzahra

توصیه عدم حضور شهروندان در پنج شنبه آخر سال

تصویر روز: مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) از مردم خواست تا سنت حضور در پنج شنبه و جمعه آخرسال در بهشت زهرا(س) را به زمان دیگری موکول کنند.
سعید خال در گفت‌وگو با  تسنیم با اشاره به اینکه بهشت زهرا همانند روزها و ماه‌ها در حال خدمت به شهروندان تهرانی است، با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و همچنین تهران برخی از شهروندان تهرانی فوت کردند که عوامل سازمان بهشت زهرا آنها را با احترام به خاک می‌سپارد.

خال با بیان اینکه از مردم می‌خواهیم توجهی را به شایعات در شبکه‌های اجتماعی نداشته باشند گفت: اینکه عنوان می‌شود افرادی که به دلیل کرونا از دار دنیا می‌روند در یک قطعه خاص دفن می‌شوند موضوعی بی‌اساس است و صحت ندارد ضمن اینکه سازمان بهشت زهرا(س) با رعایت نکات بهداشتی نسبت به دفن این افراد اقدام می‌کند.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا ادامه داد: این سازمان با تمام قدرت در کنار مردم است و مجدداً تاکید می‌کنم که به شایعات بیهوده توجه نشود و مردم نسبت به نکات بهداشتی و مواردی که در رابطه با ویروس کرونا از سوی وزارت بهداشت اعلام می‌شود آنها را رعایت کنند.

وی همچنین در رابطه با تمهیدات سازمان بهشت زهرا برای روزهای پنجشنبه و جمعه آخر سال نیز خاطرنشان کرد: از مردم تقاضا داریم این سنت حسنه را به زمان دیگری موکول کنند تا این بحران سپری شود ضمن اینکه شهروندان برای مراسمات تدفین که ضرورت دارد به بهشت زهرا مراجعه کنند اما توصیه ما این است که عزیزان و شهروندان تهرانی در زمان دیگری به جز پنجشنبه و جمعه آخر سال به بهشت‌زهرا مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *