hasanpor.3

هر میزان که نیاز باشد ماسک تولید می کنیم

تصویر روز: ( حمید  طلیمی ) رییس بسیج اصناف کشور اعلام کرد: این سازمان از روز شنبه سوم اسفند با تشکیل ستاد مقابله با کرونا فعالیت خود را بطور همزمان در چند بخش آغازکرد.
به گزارش تصویر روز دکتر غلامرضا حسن پور با بیان این مطلب افزود: هدف اصلی ما از تشکیل این ستاد تامین اجناس و کالاهای مورد نیاز مردم ، برخورد جدی با سودجویان ، محتکران و همچنین ایجاد آرامش در بازار بود.
وی اظهارداشت: خوشبختانه در هماهنگی های صورت گرفته با اتحادیه های صنفی سراسر کشور در این حوزه موفقیت های بسیار خوبی نیز بدست آمد.

استفاده از تمام ظرفیت ها برای تولید ماسک
وی در خصوص تامین اقلام بهداشتی نیز گفت: با توجه به کمبود ماسک در کشور با واحد های تولیدی و اتحادیه های مرتبط هماهنگی های لازم صورت گرفت.
وی تصریح کرد: با تاکید سرلشگر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح درخصوص انجام هماهنگی لازم بین گروهای مردمی و سایر بخش ها ، این موضوع بصورت جدی در دستور کار بسیج اصناف قرار گرفت. با توجه به اقدامات صورت گرفته در این بخش خوشبختانه در حال حاضر واحد های تولیدی سراسر کشور در چندین بخش درحال تولید ماسک هستند.
وی همچنین افزود: با استفاده از ظرفیت گروه های جهادی ، بخش های خانگی و همچنین فعال سازی بخش های مختلف صنفی تلاش می کنیم تا به نیاز های موجود پاسخ دهیم.
ادامه تولید حتی در ایام نوروز
دکتر حسن پور گفت: در ایام نوروز امسال نیز در خدمت مردم شریف کشورمان خواهیم بود. به گزارش تصویر روز وی افزود: به منظور تامین نیاز بازار از واحدهای تولید ماسک درخواست کردیم تا در ایام نوروز نیز به فعالیت خود ادامه دهند.
وی تاکید کرد: در خصوص تولید ماسک در کشور جای هیچ نگرانی وجود ندارد و به هر میزان که نیاز باشد ، ماسک تولید و عرضه خواهد شد.
همکاری با وزارت دفاع
دکتر حسن پور در ادامه از همکاری بسیج اصناف و وزارت دفاع خبر داد.
وی اظهارداشت: در هماهنگی های صورت گرفته با وزارت دفاع مقرر شد با استفاده از ظرفیت اصناف تولید ماسک های n95 آغاز شود. به گفته وی در این خصوص اقدامات خوبی نیز آغاز شده است.
راه اندازی فروشگاه های اینترنتی
رییس سازمان بسیج اصناف کشور در ادامه اظهارداشت: بدنبال شیوع ویروس کرونا در ایام پایانی سال ، ضربه اقتصادی شدیدی به کسب و کارها وارد شد و از طرفی مردم از خرید شب عید بازماندند.
وی افزود: به منظور ایجاد رونق در کسب و کارها و خدمت به مردم شریف کشور ، طرح ملی جشنواره” نمایشگاه مجازی”در سراسر کشور آغاز شد.
وی گفت: تمام واحدهای صنفی می توانند در این طرح مشارکت کرده و از طریق فضای مجازی کالاها و محصولاتشان را با نام و نشان خود بفروش برسانند. ضمن اینکه با اجرای این طرح مردم نیز کمتر از منزل خارج شده و می توانند خرید های خود را از طریق فضای مجازی انجام دهند.
تشکیل ستاد اطلاع رسانی اصناف کشور
رییس سازمان بسیج اصناف کشور در ادامه از آغاز بکار ستاد اطلاع رسانی اصناف کشور خبر داد.
وی گفت: این ستاد با همکاری اتاق اصناف ایران و اتاق اصناف تهران فعالیت خود را آغاز کرد. وی افزود: از این پس تمام اخبار مرتبط با اصناف و بازار صرفا از طریق این ستاد اطلاع رسانی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *