28ef1c73 4209 437c 84d2 fbf

نقش خیرین د‌ر پیشبرد‌ طرح های سلامت محور

تصویر روز: بزرگترین واحد صنفی تولید ماسک کشور امروز با حضور رییس سازمان بسیج اصناف کشور و جمعی از مسئولان مورد بهره برداری قرار گرفت.
به گزارش تصویر روز در این مراسم خانم خیرالهی از خیرین حوزه سلامت اعلام کرد: بیماری کرونا متاسفانه بسیاری از فعالیت های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی کشور را دچار مشکل کرده است.
وی اظهاراداشت: در روزهای سخت مقابله با شیوع ویروس منحوس کرونا همراهی، همدلی و همیاری سازمان‌های مردم نهاد و خیرین سلامت نویدبخش آینده ای روشن است.
به گفته وی حضور داوطلبانه مردم و خیرین از ابتدای شروع این بیماری در کشور باعث شد صحنه های زیبا از یکدلی و مهربانی مردم با فرهنگ کشورمان شاهد باشیم.
خانم خیرالهی ضمن تشکر از کمک های مردمی به ویژه در حوزه سلامت برای مقابله با ویروس منحوس کرونا ابراز امیدواری کرد: با استفاده از ظرفیت و مشارکت این عزیزان بتوانیم به سهم خود زحمت کشان حوزه سلامت را یاری کنیم.
وی با بیان اینکه خیرین می‌توانند‌ د‌ر پیشبرد‌ طرح های سلامت محور نقش ارزند‌ه‌ای د‌اشته باشند‌ افزود: امیدوارم با مشارکت همه بخش ها و گروها هر چه سریعتر شاهد ریشه کن شدن ویروس کرونا در کشور باشیم.

شایان ذکر است این سومین واحد تولید ماسک است که با پی گیری و درخواست سازمان بسیج اصناف کشور راه اندازی شد. با بهره برداری از این واحد تولیدی روزانه 150هزار ماسک جدید تولید می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *