rahmani.vazir .1

تقدیر از اقدامات بسیج اصناف در مقابله با کرونا

تصویر روز: وزیر صمت از تولید روزانه ۵۰۰۰ لباس بیمارستانی توسط اتحادیه صنف پوشاک تهران و بسیج اصناف خبر داد.
به گزارش تصویر روز به نقل از سایت کار و کار آفرینی دکتر رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در برنامه نگاه یک سیما از تولید روزانه ۵۰۰۰ لباس بیمارستانی توسط اتحادیه پوشاک و بسیج اصناف خبر داد و این حرکت را تجلی همکاری و مشارکت مردمی را برنامه مبارزه با کرونا دانست.

وی با توضیح کامل مسائل و ابعاد تامین کالا و اقلام مورد نیاز کرونا از همکاری همه دستگاه ها، نهادها و سازمان های مردم نهاد و اتحادیه ها و بسیج اصناف قدردانی کرد.

وزیر صنعت اظهارداشت: ابعاد مختلف و نیازهای کشور در حال مدیریت است و با پیشنهاد وزارت صنعت، معدن و تجارت ۷۵ هزار میلیارد تومان برای حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده بر اثر کرونا مانند اصناف، شرکت‌های حمل و نقل و گردشگری و… تامین اعتبار شده است و دولت روی آن تاکید فراوان دارد که شیوه نامه آن همین روزها ابلاغ می شود.

شایان ذکر است دو روز قبل نیز  وزیر صنعت ، معدن و تجارت در گفت و گوی تلفنی با دکتر غلامرضا حسن پور  عضو هیات عالی نظارت بر سازمان های صنفی و رییس سازمان بسیج اصناف کشور از فعالیت های بسیج اصناف در طرح همیاران بازرسی و اقدامات این سازمان بویژه در بخش تولید ماسک مورد نیاز بخش های مختلف و فعال نگه داشتن واحدهای تولیدی تقدیر و تشکر کرد.
دکتر رضا رحمانی در ادامه این گفت و گو  خطاب به رییس بسیج اصناف کشور  اعلام کرد: در زمان تصدی بنده در وزارت صنعت،معدن وتجارت اقدامات و همکاری بسیج اصناف بویژه تلاش های شبانه روزی و مؤثر شما فراموش ناشدنی است و بنده در جریان همه زحمات شما به ویژه در بخش تولید ماسک ومبارزه با کرونا هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *