bours.3

رشد ۱۳ هزار واحدی شاخص

تصویر روز: شاخص بورس با رشد ۱۳ هزار و ۷۱۱ واحدی در پایان معاملات امروز به کانال ۶۰۰ هزار واحد نزدیک شد و به ۵۹۷ هزار و ۹۴ واحد رسید.

به گزارش ایبنا، آمار معاملات بورس نشان می‌دهد که شاخص‌های بورس در پایان داد و ستد‌های امروز با حداقل ۳.۱ درصد رشد مواجه شدند.
رشد شاخص‌ها
بر اساس آمار‌های معاملاتی، روز جاری اکثر شاخص‌های بورس با رشد مواجه شدند به طوری که شاخص کل با ۱۳۷۱۱ واحد رشد معادل ۲.۳۵ درصد به ۵۹۷ هزار و ۹۴ واحد، شاخص قیمت «وزنی – ارزشی» با ۳۶۵۴ واحد افزایش معادل ۲.۳۵ درصد به ۱۵۹ هزار و ۱۳۴ واحد، شاخص کل «هم وزن» با ۴۴۹۹ واحد رشد معادل ۲.۱۵ درصد به ۲۱۳ هزار و ۷۸۳ واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با ۲۹۹۳ واحد افزایش، معادل ۲.۱۵ درصد به ۱۴۲ هزار و ۲۲۷ واحد، شاخص آزاد شناور با ۱۴۶۸۶ واحد کاهش، معادل ۱.۹۴ درصد به ۷۷۱ هزار و ۸۵۶ واحد، شاخص بازار اول با ۹۶۲۴ واحد افزایش معادل ۲.۳۵ درصد به ۴۱۹ هزار ۵۶۳ واحد و شاخص بازار دوم با ۲۹۴۱۲ واحد رشد معادل ۲.۳۵ درصد، به یک هزار و ۲۷۸ واحد رسید.
نماد‌های تاثیر گذار
از سویی دیگر امروز ۷ نماد «فولاد با ۱۳۱۵ واحد، فارس با ۱۱۶۶ واحد، فملی با ۹۰۷ واحد، پارس با ۵۴۴ واحد، کگل با ۵۱۵ واحد، ومعادن با ۵۰۰ واحد و وغدیر با ۴۵۵ واحد» رشد، بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس بر جای گذاشتند.
به این ترتیب، در پایان داد و ستد‌های روز جاری بورس، در یک میلیون و ۱۱۱ هزار نوبت معاملاتی، ۶ میلیارد و ۷۴۹ میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش ۵۸ هزار و ۷۹۳ میلیارد تومان در بورس معامله شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *