00

سایت جدید بانک توسعه تعاون رونمایی شد

تصویر روز: همزمان با ولات با سعادت امام زمان ( عج ) سایت جدید بانک توسعه تعاون رونمایی شد.
به گزارش تصویر روز در راستای سیاست اطلاع رسانی سریع ، صحیح و بروز به مخاطبان، سایت جدید بانک توسعه تعاون پس از طی یک دوره آزمایشی بطور رسمی آغازبکار کرد.
طراحی جدید ، استفاده مناسب از تصاویر ، دسترسی بهتر مخاطبان به اخبار و اطلاعات مورد نیاز و همچنین بکارگیری از نرم افزار های نوین زبان برنامه نویسی از جمله مزایای سایت جدید بانک توسعه تعاون است.
بررسی ها نشان می دهد ساختار سایت جدید بر اساس نیاز و انتظار مشتریان و جامعه هدف تنظیم شده است. سایت جدید را می توان به سه بخش تقسیم کرد. به نحوی که اسلایدر بخش ابتدایی سایت را تشکیل داده که مبتنی بر معرفی محصولات بانک است.
بخش دوم سایت اختصاص به معرفی رسالت حرفه ای بانک که برخواسته از یک بانک اجتماعی و اقتصادی است تنظیم شده است. در این بخش شاهد عنوان مسئولیت اجتماعی و خدمات ویژه تعاونگران که یک اقتصاد مردمدار است هستیم.
مضاف براینکه سایر خدمات بانکی در قالب پرداخت تسهیلات اعتباری در قالب عقود مختلف ، انواع سپرده ها و خدمات بانکداری الکترونیک و غیر حضوری توام با نرم افزار های خدمات رسانی معرفی شده است.به گزارش تصویر روز بخش سوم سایت نیز به موضوع اخبار و رویداد های بانک اختصاص دارد.
چیدمان سایت بر اساس اولویت مخاطبان اعم از تعاونگران، عموم مردم و انتظار و نیازهای مشتریان تنظیم و طراحی شده است.با توجه به سیاست جدید این بانک در خصوص برقراری ارتباط بهتر با مخاطبان ، انتظار می رود سایت جدید بتوان به عوان یک ابزار مفید در این خصوص نقش موثری ایفا نماید.

شایان ذکر است پس از انتصاب آقای سعید معادی از مدیران با سابقه حوزه ارتباطات کشور، شاهد تغییرات مثبت در بخش روابط عمومی این بانک هستیم. بکارگیری مناسب از ظرفیت های تیم کارشناسی موجود در این بانک ، استفاده از ابزار های نوین مدیریتی و برقراری تعامل مناسب با رسانه ها از جمله اقدامات قابل توجه آقای معادی در بخش روابط عمومی و ارتباطات بانک توسعه تعاون است.

سایت بانک توسعه تعاون با نشانی www.ttbank.ir در دسترس علاقمندان و مخاطبان قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *