bank.2

وام قرض الحسنه با اقساط 30 ماهه

تصویر روز: رئیس کل بانک مرکزیاعلام کرد: وام یک میلیون تومانی خانوار‌های یارانه بگیر به صورت قرض الحسنه و با اقساط سی ماهه خواهد بود.

به گزارش تصویر روز عبدالناصر همتی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: به دنبال اقدام اولیه بانک مرکزی در جهت کمک به کاهش نرخ وام یک میلیون تومانی به خانوار‌های یارانه بگیر، از طریق آزادسازی بخشی از ذخایر قانونی بانک‌ها نزد بانک مرکزی و تعدیل نرخ آن وام‌ها به ۱۲ درصد، امروز در جلسه ستاد اقتصادی دولت، با قبول پرداخت مابه التفاوت نرخ ۱۲ درصد با وام قرض الحسنه، توسط دولت، مقرر شد وام پرداختی به همه خانوار‌های یارانه بگیر، به صورت قرض الحسنه و دوره بازپرداخت سی ماهه باشد.
وی افزود: به این ترتیب با انجام فرآیند ثبت نام و اعلام درخواست تمایل سرپرستان خانوار مبنی بر استفاده از این وام و در پاسخ به پیامک ارسالی وزارت رفاه، تا روز قبل از شروع ماه مبارک رمضان وام یک میلیون تومانی خانوار‌های یارانه بگیر از طریق بانک‌های عامل این خانوار‌ها به حسابشان واریز خواهد شد.
همتی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی اضافه کرده است: البته طبق اعلام قبلی، وام قرض الحسنه ۴ میلیون خانوار کم درآمد بر اساس تعداد اعضای خانوار آن‌ها، یک تا دو میلیون تومان خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *